Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Dijeta 3 sata

Dijeta 3 sata

Dijeta 3 sata
  • Objavljeno: Srijeda, 24.05.2017.
  • Broj pregleda: 36.979
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

O dijeti

U osnovi, postoje tri pravila koja morate slijediti: jedite doručak u roku od jednog sata nakon ustajanja, jedite svaka tri sata i nemojte jesti tri sata prije spavanja.

Zašto jesti svaka tri sata?

Jorge Cruise, tvorac dijete i fitness guru tvrdi da, ako ne jedete svaka 3 sata, vaše tijelo se prebacuje na mehanizam zaštite od gladovanja. Kada se to dogodi, vaše tijelo čuva masnoće i sagorijeva mišiće čime se usporava metabolizam. Jedenjem svaka tri sata sprječavate mehanizam zaštite od gladovanja. Možete povećati razinu energije i smanjiti hormon stresa kortizol za koji Cruise tvrdi da je povezan s masnoćama na trbuhu.

Ne morate vježbati, niti se odreći svoje omiljene hrane. Iako mnogi stručnjaci za prehranu ne zagovaraju obroke svakih nekoliko sati, ne postoji konsenzus o tome koliko vremena treba proći između svakog obroka. Jest ćete oko 100 kalorija između glavnih obroka što može biti štetno za pojedince koji ignoriraju savjete o veličine porcije i prejedanju. Strogi raspored obroka koji je Cruise postavio također bi mogao biti nepraktičan za ljude koji rade do kasno i jedu prije spavanja. Plan bi mogao pomoći ljudima koji imaju veliki razmak između obroka, a zatim se prejedaju jer su gladni. Premda je gubitak naslaga na predjelu trbuha poželjan cilj, nema garancije da će bilo koja dijeta imati ciljano djelovanje ako ne vježbate.

Odaberi dijete za usporedbu, možeš odabrati najmanje dvije dijete.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari