Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Dijeta dr. Phila

Dijeta dr. Phila

Dijeta dr. Phila
  • Objavljeno: Srijeda, 18.11.2015.
  • Broj pregleda: 23.768
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

O dijeti

Ova dijeta psihologa dr.Phila McGrawa obećava da će vas osloboditi problema sa težinom kroz sedam strategija: vjerujte da ćete uspjeti, ne tražite u hrani utjehu, oslobodite svoju okolinu od nezdrave hrane i podsjetnika na hranu, stvorite novu vezu s hranom, odaberite hranu koja potiče i dovodi do trajnog gubitka težine, učinite vježbanje prioritetom i okružite se ljudima koji podržavaju vaš trud.

Ne iznenađuje da se većina pristupa psihologa fokusira na mijenjanje načina na koji mislite o sebi, dijetama, hrani i zdravlju. Da bi to postigli, postoje različiti kvizovi u knjizi koji određuju vaša trenutna raspoloženja i bihevioralne obrasce kako bi razumijeli kako oni doprinose vašoj težini. Nakon što odredite na kojoj ste poziciji, dr. Phil vas vodi kroz korake koji su vam nužni za promjene.

Iz godina iskustva savjetovanja pretilih osoba, Dr.Phils Ultimate Weight Loss Solution je pun karakternih modifikacija. Dok ni jedna od njegovih strategija nije posebno nova, daju dobre rezultate. Na primjer, savjetuje izmjenu negativnih razmišljanja o sebi i sastavljanje rasporeda aktivnosti neveznih uz hranu tijekom doba dana kada ste u najvećoj napasti da se prejedate.

Neki od njegovih savjeta ipak iznenađuju. Dr.Phill je prije svega psiholog, a ne ekspert za nutricionizam. Uzmite na primjer njegovu tvrdnju da hrskava hrana s oštrim rubovima, kao što su tacosi i tortilje, nije samo nezdrava nego vam može i ošteti grlo što je još jedan razlog zašto ih ne bi trebali jesti. Većina stručnjaka bi to bez dileme nazvala glupostima.

Njemu u korist, hrana koju on klasificira dobrom je uglavnom hranjiva. Čak i raspravlja o porcijama, predlažući vam da podijelite tanjur na četiri kvadrata i popunite jedan dio s proteinima, drugi sa škrobom, a ostala dva dijela povrćem ili voćem.

Najškakljiviji dio njegovog plana se tiče savjeta za dodatke prehrani. Za ljude koju su, kako ih on zove, "otporni na gubljenje težine", što znači da ne mogu izgubiti kilograme usprkos dijeti i vježbanju, on predlaže 13 dodataka kao pomoć u gubljenju težine. Ovaj savjet jednostavno nije vjerodostojan niti potvrđen, i zato je podvrgnut žestokim kritikama.

Odaberi dijete za usporedbu, možeš odabrati najmanje dvije dijete.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari