Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Dijeta po glikemijskom indeksu (G.I. dijeta)

Dijeta po glikemijskom indeksu (G.I. dijeta)

Dijeta po glikemijskom indeksu (G.I. dijeta)
  • Objavljeno: Srijeda, 18.11.2015.
  • Broj pregleda: 8.949
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

O dijeti

Dijeta glikemijskog indeksa je osnova za mnoge popularne dijeta, kao što su South Beach dijeta, Zona i Istjerivači šećera.

Glikemijski indeks je metoda mjerenja utjecaja različitih namirnica na organizam, a može se pokazati kao koristan alat za poboljšanje općeg zdravlja i gubitak težine. Sustav je osmišljen prije dvadesetak godina kada je znanost počela pobliže promatrati potrebe dijabetičara i nastojala otkriti način na koji različite namirnice utječu na razine šećera.

Svi ugljikohidrati povećavaju razinu šećera u krvi, ali njihov učinak varira. Na primjer, čaša soka od naranče će izazvati mnogo brži porast šećera u krvi nego zdjela zobenih pahuljica. To ovisi o vrsti ugljikohidrata i količini vlakana, količini hrane, metodi pripremanja hrane, stupanju obrade i mnogim drugim faktorima.

Na skali glikemijskog indeksa, svakoj hrani je dodijeljen broj od 1 do 100. Namirnice su ocijenjene kao one s visokim glikemijskim indeksom (broj veći od 70), umjerenim glikemijskim indeksom (56-69) ili niskim glikemijskim indeksom (manji od 55).

Osim rizika od bolesti, brzina kojom vaše tijelo procesira glukozu u krvi može imati izravan utjecaj na debljanje. Budući da spor i stalan rast glukoze u krvi ostavlja duži osjećaj sitosti, to može pomoći spriječiti prejedanje.

Odaberi dijete za usporedbu, možeš odabrati najmanje dvije dijete.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari