Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Promijeni jedno dijeta

Promijeni jedno dijeta

Promijeni jedno dijeta
  • Objavljeno: Srijeda, 18.11.2015.
  • Broj pregleda: 5.211
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

O dijeti

Cilj dijete je pružiti jednostavan plan za postupan gubitak kilograma. Knjiga sadrži program i plan prehrane za dvanaest tjedana, recepte i jela osmišljene kako bi se postigao trajan gubitak kilograma. Glavna posebnost ovog plana prehrane je naglasak na tome da promjene načina života nastupaju postupno tijekom 3 mjeseca. Ne zagovara se cjelovita, nagla transformacija postojećih prehrambenih navika. Dijeta se temelji na lako dostupnoj hrani i ne zahtijeva kupnju posebnih namirnica ili dodataka.

Autor dijete John Hastings naglašava umjerenost, kontrolu veličine porcija i korištenje biljnih namirnica, žitarica, voća i povrća kao osnove obroka. Savjetuje pristup mršavljenju uvođenjem jedne promjene, tjedan po tjedan. Prvi tjedan ima naglasak na poboljšanju doručka, drugi tjedan na poboljšanju ručka, treći tjedan na poboljšanju užina i četvrti tjedan na poboljšanju večere.

Planovi prehrane su osmišljeni da zadovolje sljedeće dnevne unose:

  • kalorije: 1,300 do 1,600
  • kalorije iz masti: 30 do 35% ukupnih kalorija
  • zasićene i trans masti: ne više od 10% kalorija
  • vlakna: najmanje 25 grama
  • kalcij: oko 1000 miligrama
  • voće i povrće: najmanje pet porcija

Odaberi dijete za usporedbu, možeš odabrati najmanje dvije dijete.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari