Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

South Beach dijeta

South Beach dijeta

South Beach dijeta
  • Objavljeno: Srijeda, 24.05.2017.
  • Broj pregleda: 16.966
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

O dijeti

Dijeta se pojavila 2003. godine i od tada ne gubi na popularnosti. Popularnost je prvo stekla u Miamiu, kada su kronično pretili pacijenti sa srčanim problemima, slijedeći plan doživjeli veliki uspjeh u gubljenju kilograma.

Prva faza je najstroža i traje samo dva tjedna. Tijekom tog vremena obećava se gubitak od 4 do 6 kilograma, uglavnom zato što ćete izbaciti prerađene ugljikohidrate.

U drugoj fazi, vratiti ćete zdrave ugljikohidrate u vašu dijetu. Iako ćete i dalje gubiti kilograme, usporit ćete na pola kilograma do jednog kilograma tjedno. Nakon što dođete do ciljane težine, idete na fazu 3 na kojoj ćete se zadržati cijeli život.

Iako ima neke mane, sveukupno je to zdrav pristup kvalitetnijoj prehrani.

Od sve tri faze prva je najteža za pratiti jer je nefleksibilna. Tijekom tih dva tjedna, izbacit ćete kruh, žitarice, zobenu kašu, tjesteninu, rižu, pečenja, jogurt, sve voće i voćne sokove, i neko povrće.

Većina ovih namirnica su prerađeni ugljikohidrati. Ali, ima i nekoliko zdravih namirnica na listi, a i mnogi nutricionisti se ne slažu sa takvim planom. Gubljenje tako puno kilograma u dva tjedna nije najbolji pristup dugoročnom gubljenju težine.

U fazi dva, vratiti ćete neke prethodno zabranjene namirnice. Ali, s nekoliko upozorenja! Za početak, možete jesti tjesteninu i kruh, ali samo ako su od cjelovitog zrnja. Iako možete jesti većinu voća, ipak bi trebali izbjegavati banane, sokove, avokado, grožđice i lubenicu. Također, trebate se udaljiti od nekog povrća, uključujući rotkvice, kukuruz i krumpir. Gubit ćete samo pola do jednog kilograma tjedno što je dugoročno i najbolje. Ostat ćete u fazi dva dok ne dosegnete ciljanu težinu.

Do faze tri vaša krvna slika će se popraviti i svi neželjeni kilogrami će nestati. To je najliberalniji dio dijete, jer nemam nikakvih lista hrane. Ako nešto želite, uzmite to, dok god ste sigurni da vas to ne deblja.

Recepti i planovi prehrane su uključeni u svim fazama, što je čini lakom za pratiti. Ako odlutate s pravog puta, autor predlaže da se vratite na fazu jedan na tjedan ili dva, prije nego što se ponovo vratite u fazu tri.

Odaberi dijete za usporedbu, možeš odabrati najmanje dvije dijete.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari