Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Google prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

UN dijeta

  • Objavljeno: 18.11.2015.
  • Izmjena: 18.11.2015.

UN dijeta

UN dijeta
UN dijeta

O dijeti

Autorice senzacionalne knjige Breda Hrobat i Mojca Poljanšek nude prehranu koja predstavlja četverodnevni ciklus podjele hrane. Prema njihovom mišljenju, slična hrana omogućit će ne samo gubitak kilograma, već i znatno ubrzavanje metabolizma. Breda i Mojca uvjeravaju vas da ćete u naredna tri mjeseca izgubiti kilograme, bez ikakvog napora.

Usprkos složenosti i ograničenjima, ova dijeta je ugodna za ljubitelje slatkog.

Svih 90 dana prehrane podijeljeno je u cikluse od četiri dana:

  • 1 dan: proteinski (uglavnom meso i mliječni proizvodi s dodatkom povrća i mali komad kruha)
  • 2 dan: škrobni (složeni ugljikohidrati, kao što su grah, riža, proso, heljda i povrće)
  • 3 dana: ugljikohidratni (proizvodi od brašna, bez dodatka mlijeka i jaja, a za večeru kolači, sladoled, čokolada)
  • 4 dan: vitaminski (moguće je jesti samo voće, orašaste plodove i sjemenke u kombinaciji s povrćem).

Svaki 29. dan je vodeni dan. Taj dan ne jedete, samo pijete čistu vodu.

Osim toga, autorice dijete zahtijevaju poštivanje rasporeda prehrane. U razdoblju od 12 do 20 sati možete imati ručak i večeru. Tijekom proteinskog dana, neka stanka između ručka i večere bude 4 sata. Nakon osam navečer više ne jedite. Ujutro i prijepodne preporuča se jesti što manje, preferira se voće, puno vode i niskokalorični napitci. U toku dana, potrebno je piti najmanje 2 l vode. Svaki dan tijekom ručka jedete veliki dio, a za večeru - dvostruko manje.

Najpravilniji način mršavljenja i očuvanja željene težine je smanjenje unosa kalorija uz istodobno povećanje tjelesne aktivnosti. To znači da se uz dijetu morate kretati, svejedno kako, samo mora biti redovito. Odaberite fizičku aktivnost i vježbajte redovito.

Tagovi:

Komentari