Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

100 načina kako izgubiti kilograme (4)

100 načina kako izgubiti kilograme (4)

100 načina kako izgubiti kilograme (4)
  • Objavljeno: Srijeda, 25.11.2009.
  • Broj pregleda: 5.136
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

76. Inspirirajte se drugima

Oni koju su uspjeli neka vam posluže kao inspiracija. Ako su oni mogli, možete i vi.

77. Budite odgovorni

Preuzmite odgovornost za svoje poteze, preuzimajući krivnju možete preuzeti kontrolu i eliminirati negativne isprike.

78. Preuzmite dobre navike

Preuzimanjem dobrih navika možete pronaći dodatnu snagu i uspjeti u područjima koji će pomoći daljnjem gubitku kilograma.

79. Kupite si nešto

Kupite si nešto od novca koji uštedjeli od kada ne jedete junk food.  Još bolje, kupite nešto zdravo tim novcem.

80. Upoznajte ljude koji žive zdravo

Upoznavanje novih ljudi koji žive zdravo dodaje element uspješnog utjecaja na vaš život. Tako možete naučiti nove načine kako izgubiti kilograme iz iskustva drugih.

81. Čitajte knjige o zdravoj prehrani

Mogu vam biti velika motivacija i potpora. Možete saznati o korisnim načinima kako izgubiti težinu.

82. Vodite zdravi dnevnik

Vodite zdravi dnevnik u koje bilježite samo zdravu hranu i svakoj 10. stranici možete pojesti što god želite. To pomaže odbrojavanju zdravih obroka do ukusne nagrade.

83. Plava boja

Plava boja navodno mentalno pomaže gubitku težine stoga nosite plavo često da vidite da li pomaže.

84. Planirajte unaprijed

Ako ćete duže izbivati iz kuće planirajte zamjenski obrok ili zdravi međuobrok kako bi izbjegli posezanje za brzom hranom.

85. Stegnite trbušne mišiće

To pomaže smanjiti masne naslage na trbuhu i eliminirati vidljiv trbuščić. Trbušnjaci mogu sagorjeti kalorije i stanjiti struk.

86. Menta

Jaka zubna pasta s mentom može pomoći smanjiti apetit, makar na sat ili dva.

87. Prženi  orašasti plodovi

Orašasti plodovi prženi bez soli mogu biti zdrav međuobrok ukoliko ne pojedete više od jedna šake.

88. Smrznute večere


Pripremite zdrave večere i zamrznite ih. Neka vam budu pri ruci kada ste umorni i brza hrana vam se čini kao najlakši izbor.

89. Previše soli je loše

Sol podiže krvni tlak. Ne pretjerujte ako želite zdravu prehranu.

90. Učite na greškama


Svatko čini pogreške. Neka vam greške služe kao motivacija da drugi put postupite bolje.

91. Postavljanje granica

Postavite neke jasno definirane granice tako da znate točno ono što možete učiniti unutar parametara vašeg plana.

92. Malo po malo

Mjerite s pažnjom da bi bili sigurni da ćete grickati tu i tamo, a ne prejesti se odjednom.

93. Recite što želite

Nemojte se bojati tražiti zdraviju verziju onoga što je na meniju ili nešto što nije na meniju.

94. Ustrajte

Ključ za postizanje nečeg vrijednog je upornost i ako ustrajete, uvijek možete pobijediti. Budite vrijedni i oprezni.

95. Kontrolirajte slatko

Postoji mnogo dobrih supstituta šećera, samo trebate pronaći pravi za vas. Možete kupiti i slatke zalogaje bez šećera.
Pronalaženje dobre zamjene za šećer je jedan od najjednostavnijih načina za izgubiti težinu, jer stvarno ne morate previše mijenjati prehranu.

96. Izbjegavajte bijelo brašno

Godinama nam govore da trebamo jesti više kruha i tjestenine, ali te pretpostavke i nisu sasvim točne. Bijeli kruh i tjestenina su loši kao i šećer kada je u pitanju šećer u krvi, stoga izbjegavajte proizvode od bijelog brašna.

97. Al dente

Talijani svu tjesteninu poslužuju al dente. Zapadnjaci prekuhavaju tjesteninu što podiže razinu glikemijskog indeksa. Kuhajte tjesteninu al dente i time osigurajte niski glikemijski indeks.

98. Boravite na svježem zraku

Izađite na svjež zrak. Oživljava tijelo i um i daje energiju za šetnju ili trčanje. Nemojte stalno boraviti u kući, izađite van i sagorijevajte kalorije.

99. Hodajte tijekom telefonskog poziva

Kada telefonirajte, hodajte okolo, a nemojte samo sjediti i pričati. Još jedan od najlakših način za izgubiti težinu.

100. Koristite kofein

Možete koristiti učinak kofeina za sagorijevanje masti. Pametno korištenje kofeina je jedan od načina da izgubite težinu, ali to ne znači da trebate pretjerivati.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije