Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

5 magičnih namirnica

5 magičnih namirnica

5 magičnih namirnica
  • Objavljeno: Nedjelja, 21.02.2016.
  • Broj pregleda: 1.538
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ako je potrebno izdvojiti određene namirnice za koje se nutricionisti slažu kako su izvor zdravlja, energije i kvalitetnih nutrijenata, onda su to ove...

Zob

Najbolji je mogući izbor za smanjenje kolesterola i stabiliziranje razine šećera u krvi. Osim toga, obiluje vitaminom B i omega-3 masnim kiselinama. Ne volite li zobenu kašu, isprobajte zobene krekere u kombinacji sa sirom. Sigurni smo da će vam se svidjeti!

Isprobajte smoothie od zobi i breskve, ukusno i zasitno rješenje za sve one koji nemaju vremena doručkovati!

Jabuke

Jabuke svake vrste odličan su izvor antioksidansa koji se bore protiv slobodnih radikala odnosno onih zločestih stanovnika našeg organizma koji uzrokuju starenje i razne bolesti. Brojna su istraživanja pokazala koliko su jabuke zdrave - provjereno produljuju život i umanjuju rizik od srčanih bolesti za velikih 22 posto.

Isprobajte juhu od jabuke i luka!

3. Avokado

Ova je namirnica gotovo obrok za sebe, a obiluje kalijem (ima ga više od banana), vlaknima te vitaminima B, K i E. Jedite ga samog ili u obliku poznatog meksičkog guacamole umaka, a kao zdravu varijantu ručka isprobajte avokado napunjen tunjevinom, s malo limunovog soka i majoneze.

Isprobajte namaz od avokada i jogurta!

4. Batat ili slatki krumpir

Svi znamo koliko je povrće zdravo, no mnogi potcjenjuju važnost i snagu skromnih krumpira. Puni su dijetalnih vlakana, željeza, kalcija, proteina, vitamina A, B i C te zdravih ugljikohidrata. Ostavite se čipsa i uživajte u krumpirima - u juhama ili polama - polovicama krumpira pečenima u kori, bez masnoća.

Isprobajte zapečeni batat u marinadi od meda!

Lisnato povrće

Špinat, kelj, blitva, sve vrste kupusa odlični su izvori vitamina A, B, C, E i K, cinka, selena, niacina, fosfora te mnogih drugih sastojaka koji su blagotovorni za vaš organizam. Jedite ih za ručak, ali spremite i ukusne grickalice od npr. karfiola ili brokule.

Isprobajte zelenu juhu za detoksikaciju!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije