Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

6 stvari koje nikada ne biste smjeli jesti ili piti želite li smršavjeti

6 stvari koje nikada ne biste smjeli jesti ili piti želite li smršavjeti

6 stvari koje nikada ne biste smjeli jesti ili piti želite li smršavjeti
  • Objavljeno: Utorak, 14.06.2016.
  • Broj pregleda: 6.392
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

1. Grickalice koje sadrže isključivo ugljikohidrate

Birati biste trebali one grickalice i obroke koji sadrže kako ugljikohidrate, tako i zdrave masti i proteine, budući da se takva kombinacija duže probavlja od samih ugljikohidrata koje tijelo pretvara u šećere i zbog kojih pojačano luči inzulin, s rezultatom visokih razina šećera u krvi i jednakim osjećajem gladi.

2. Smrznuta jela

Kako bi hrana što duže trajala, proizvođači ju 'obogaćuju' velikim količinama natrija koji je prirodni prezervativ i zahvaljujući kojemu vaše tijelo zadržava vodu i to u količinama zbog kojih ćete biti napuhnuti.

Isprobajte 3 smoothieja za brži metabolizam i mršavljenje!

3. Pločice koje obiluju vlaknima

Da, vlakna su nam itekako potrebna, no vlakna koja bismo trebali konzumirati nalaze se u voću, povrću i žitaricama, a ne u energetskim pločicama koje su često pretrpane šećerima, mastima, ugljikohidratima i ostalim nepoželjnim sastojcima.

4. Hrana sa smanjenim udjelom masnoće

Istraživanja su pokazala kako smo skloni pojesti i 30% više hrane kada znamo da je ono što jedemo smanjenog udjela masnoće. Osim toga, hrana s mastima neupitno gubi na kvaliteti okusa pa su ovakve namirnice često 'začinjene' šećerima koji nam samo dodatno štete.

Ubrzajte mršavljenje uz pomoć ovih biljaka!

5. Sokovi

Baš kao što je slučaj i s ostalim namirnicama koje obiluju šećerima i zbog kojih naše tijelo pojačano luči inzulin, takav je slučaj i sa sokovima. Naravno da su zdraviji oni svježe cijeđeni od kupovnih sokova koji obiluju dodatnim šećerima i konzervansima, no želite li doista izgubiti kilograme, pokušajte sokove u potpunosti zamijeniti vodom.

6. Alkohol

Bilo koje alkoholno piće jednostavno ne ide u paketu s gubitkom kilograma, budući da sva alkoholna pića obiluju praznim kalorijama koje nam se osiguravaju potrebne nutrijente, no zato pridonose osjećaju gladi. No ono zbog čega je alkohol u ovim situacijama osobito nepogodan je to da ga tijelo, kada ga unesemo u organizam, prepoznaje kao toksin kojega se jetra pošto poto želi riješiti. A čim je jetra u toj mjeri zauzeta detoksikacijom organizma, puno teže sagorijeva masti.

Preuzmite Vodič za detoksikaciju!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije