Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

8 namirnica koje će vas čuvati od bolesti

8 namirnica koje će vas čuvati od bolesti

8 namirnica koje će vas čuvati od bolesti
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 18.10.2010.
  • Broj pregleda: 6.156
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Jogurt
Jogurt je jedna od pet namirnica koju bi trebali jesti svaki dan, a probiotici pomažu u održavanju vašeg crijevnog trakta i crijeva od bakterija koje uzrokuju bolesti. U švedskoj studiji tvornički zaposlenici koji su pili dnevno dodatak Lactobacillus reuteri - stimulirajućeg probiotika - imali su 33% manje bolovanja nego oni koji su dobili placebo. Jedite jogurt s borovnicama!

Zob i ječam
Još jedna pobjeda za cjelovite žitarice! Obje ove žitarice sadrže beta-glukan, vlakno s antimikrobnim i antioksidativnim djelovanjem, za koje je jedna studija pokazala da su snažnije nego echinacea. One mogu pomoći da antibiotici djeluju bolje, i oni će vam pomoći ubrzati proces zacjeljivanja rana. Jedite zdjelu zobenih pahuljica za doručak.

Lubenica
Lubenica sadrži antioksidans glutation, koji može pomoći u jačanju imunološkog sustava i u borbi protiv infekcija.

Slatki krumpir
Naša koža je prva linija obrane u borbi protiv bakterija i virusa. Učvrstite prvu liniju obrane jedući beta-karotenom bogatu hranu, kao što su slatki krumpir i mrkve, koji naše tijelo pretvara u vitamin A, ključnu komponenta u obnovi kože i vezivnog tkiva. Pokušajte napraviti pečeni slatki krumpir umjesto običnog.

Brokula
Bogata u glutationom, brokula stimulira imunološki sustav miševa u laboratorijskim istraživanjima, a mi već znamo da ju treba jesti dva puta tjedno za borbu protiv raka. Ostalo tamno zeleno povrće poput kupusa i kelja ima slične učinke. Dodajte ih u krumpir i salate!

Češnjak
Alicin u češnjaku pomaže u borbi protiv infekcija i bakterija, a dva sirova režnja dnevno mogu vam pomoći u borbi protiv bolesti.

Gljive
Studije na životinjama pokazuju da gljive imaju prirodni antivirusni i antibakterijski učinak. Selen vas može čuvati od gripe, riboflavin, vitamina B i niacin igraju ključnu ulogu u zdravom imunološkom sustavu. Bacite ih u omlet, promiješajte s krumpirom ili dodajte umacima.

Kamenice
Cink u kamenicama ima antivirusno djelovanje i ključna je komponenta u nekoliko imunoloških zadataka, uključujući i liječenje ogrebotina i posjekotina.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije