Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

84 savjeta za gubitak kilograma

84 savjeta za gubitak kilograma

84 savjeta za gubitak kilograma
  • Objavljeno: Subota, 22.05.2010.
  • Broj pregleda: 26.276
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ako trenutno možete podnijeti samo jednu promjenu u prehrani

1. Dodajte samo jedno serviranje voća ili povrća dnevno. Naviknite se na to, zatim dodajte dodatna serviranja dok ne dođete do 8 do 10 na dan.

2. Jedite najmanje dvije porcije voća ili povrća po svakom obroku.

3. Nemojte se prejedati. Jedite dok ne osjetite da ste siti, zatim stanite.

4. Kada jedete, uživajte. Angažirajte sva osjetila u tom zadovoljstvu.

Uvrstite u prehranu 3 začina koja pospješuju mršavljenje!

5. Započnite dan velikim doručkom. To vam pomaže da jedete manje kalorija tijekom dana.

6. Jedite pola tanjura povrća i/ili voća za ručak i večeru.

Jednostavni trikovi za unos manje kalorija

7. Jedete u restoranu? Pojedite samo pola. Tipično jelu u restoranu ima 1.000 do 2.000 kalorija, ne računajući ni kruh, predjelo, piće i desert.

8. Kada jedete vani, podijelite desert.

9. Koristite zdjelu salate, umjesto par listića na tanjuru.

10. Pogledajte što jedete.

11. Počnite sa salatom, povrćem i juhom, a meso i škrob jedite posljednje. Do tada ćete biti dovoljno siti da ćete se zadovoljiti s manjim dijelovima.

12. Umjesto punomasnog mlijeka, prebacite se na mlijeko s 1 posto mliječne masti.

13. Sok ima dosta kalorija. Postavite ograničenje na jednu čašu voćnog soka dnevno.

14. Dobijte kalorije iz hrane koju žvačete, a ne iz pića. Jedite svježe voće umjesto voćnih sokova.

15. Pišite dnevnik prehrane. To stvarno čini čuda.

16. Slijedite kinesku poslovicu: "Jedite sve dok niste osam desetina puni."

17. Koristite senf umjesto majoneze.

18. Jesti više juhe.

19. Smanjite ili izbacite kalorične napitke.

20. Uzmite svoj ručak na posao.

21. Sjedite dok jedete.

22. Sok razrijedite s vodom.

23. Uglavnom jedite povrće za ručak.

24. Jedite kod kuće.

25. Ograničite alkohol vikendom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije