Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Činjenice o mastima

Činjenice o mastima

Činjenice o mastima
  • Objavljeno: Petak, 01.01.2010.
  • Broj pregleda: 1.621
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

O mastima

Masti sadrži puno kalorija, a većina nas jede previše masnoća, što uzrokuje povećanje težine.

To ne znači da su sve masnoće loše. Postoje različite vrste masti i trebamo neke masnoće u prehrani, kako bi naše tijelo funkcioniralo ispravno. Mast pomaže tijelu apsorbirati određene nutrijente te je dobar izvor energije.

Zasićene masnoće ("loše masti") se nalaze u prerađenim mesnim proizvodima, kao što su kobasice, slanina, maslac, svinjska mast, kolači i peciva. Previše zasićenih masnoća može podići kolesterol i tako povećati rizik od bolesti srca i moždanog udara.

Nezasićene masti, ili 'dobre masti', nalazi se u avokadu, orasima i sjemenkama, plavoj ribu poput lososa, svježe tune i skuše, u suncokretovom i maslinovom ulju. Te masti mogu smanjiti razinu kolesterola u krvi. Većina nas treba bi imati za cilj zamijeniti neke od zasićenih masnoća s tim dobrim masnoćama.

Visoke masnoće i niske masnoće
Dobar način da se smanji unos masnoća je pročitati ambalažu. Gotovo svaka hrana na polici dolazi s oznakom koja će vam reći koliko ukupne masnoće i zasićenih masnoća hrana sadrži.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije