Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Doručak - pet zdravih rješenja

Doručak - pet zdravih rješenja

Doručak - pet zdravih rješenja
  • Objavljeno: Utorak, 12.01.2010.
  • Broj pregleda: 5.318
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Dobar doručak je zdrav što je lakše postići nego što možda mislite.

Oni koji redovito doručkuju imaju manju vjerojatnost da će biti pretili. Istraživanja pokazuju da su djeca koja doručkuju uspješnija na standardiziranim testovima i imaju manje problema u ponašanju u školi. Pa zašto ne potaknuti vaš mozak i tijelo počevši već danas s jednom od ovih pet ukusnih solucija?

1. Kaša sa suhim voćem

50 g s 125ml polu-obranog mlijeka.

Koristi

Zob smanjuju kolesterol i bogata je vlaknima, što je dobro za probavu. Zob oslobađa energiju polako, duže se osjećate siti i dobivate kalcij iz mlijeka.

Savjet: zamijenite polu-obrano mlijeko s pola mlijeka i pola vode.

2. Musli, voće i jogurt

50 g sa 125ml polu-obranim mlijekom.

Koristi

Cjelovite žitarice bogate su vlaknima, daju vam osjećaj sitosti i poboljšanju probavu. Dodavanjem voća, pojest ćete jednu od vaših pet obroka voća na dan. Jogurt pruža kalcij, bjelančevine i masnoće, čineći ovaj obrok uravnoteženim i zdravim početkom dana.

Savjet: zamijenite polu-obrano mlijeko s obranim i koristite nemasni jogurt.

3. Doručak cjelovitih žitarica

50 g s 125ml polu-obranog mlijeka.

Koristi

Mnoge žitarice su bogate vitaminima i mineralima.

Dodajte voće žitaricama.

4. Kuhana jaja s integralnim tostom

Dva jaja i jedna kriška integralnog dvopeka.

Koristi

Jaja su bogata bjelančevinama, te vitaminima A, D, B12 i E. Ona su također bogat izvor cinka i kalcija. Postoji devet vrsta esencijalnih aminokiselina koje organizam dobiva kroz hranu. Jaja su jedna od rijetkih namirnica koje sadrže svih devet vrsta esencijalnih aminokiselina.

5. Pecivo cjelovitog zrna s dimljenim lososom i niskomasnim krem sirom

Jedno pecivo i jedna kriška dimljenog lososa.

Koristi

Dimljeni losos bogat je omega-3 masnim kiselinama. Dimljeni losos je također bogat vitaminom E.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije