Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Hrana koja ubrzava metabolizam? Da!

Hrana koja ubrzava metabolizam? Da!

Hrana koja ubrzava metabolizam? Da!
  • Objavljeno: Petak, 16.11.2012.
  • Broj pregleda: 31.722
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Odlična vijest je da postoje namirnice koje mogu potaknuti sagorijevanje kalorija. Tijekom probavljanja nekih namirnica tijelo treba utrošiti više energije, stoga sagorijeva više kalorija i pohranjuje manje masti. Namirnice koje vam donosimo smanjit će rizik od debljanja u zimskim mjesecima.

Losos

Znanstvenici ističu da omega 3 masne kiseline, koje se nalaze u sastavu masnih riba, pomažu u izgradnji mišića, a što više mišića imate, više ćete sagorijevati kalorija. Omega 3 masne kiseline mogu smanjiti razinu hormona stresa (kortizola) u tijelu, a hormon stresa neke ljude potiče na grickanje i prejedanje. Preporučena tjedna doza masne ribe je 85 grama.

Jogurt

Namirnice bogate kalcijem mogu ubrzati metabolizam. Ako vašem tijelu nedostaje kalcija, ono će u većoj mjeri pohranjivati masti i kalorije. Jogurt sadrži 50% više kalcija od mlijeka stoga je bolji izbor u jačanju imuniteta. Također, jogurt s probioticima može smanjiti rizik od nakupljanja masti na području trbuha. Svakodnevno unosite oko 3dl jogurta.

Saznajte zašto trebate povećati unos jogurta!

Avokado

Kako bi vaš metabolizam bio brz, tijelo trebate zaštititi od upala i održavati zdravlje cjelokupnog kardiovaskularnog sustava. Avokado je odličan izbor jer sadrži nezasićene masne kiseline i antioksidanse koji vam u tome pomažu. Također, avokado u prosjeku sadrži oko 14g vlakana koji potiču sagorijevanje kalorija. Barem 2 puta dnevno jedite namirnice koje sadrže zdrave masti.

Grah

Odličan je izvor vlakana i otpornog škroba koji potiče tijelo da sagorijeva još više kalorija. Znanstvenici su otkrili da namirnice koje sadrže otporni škrob (grah, banana, leća) mogu povećati sagorijevanje kalorija za čak 24%. Dnevno jedite jednu porciju namirnica koje su bogat izvor otpornog škroba.

Ljuta papričica

Osjećaj ljutine dolazi od kapsaicina koji može potaknuti tijelo na sagorijevanje dodatnih 50 do 100 kalorija odmah nakon jela. Unosite ljute papričice sukladno svojim potrebama. Ako su vam preljute, nemojte pretjerivati, već pronađite vrstu papričica čija vam ljutina odgovara.

Zeleni čaj

Sadrži kofein i antioksidas katehin. Ova kombinacija stimulira živčani sustav i potiče sagorijevanje kalorija. Istraživanja su pokazala da ispijanje zelenog čaja potiče mršavljenje. Teško je odrediti preporučenu dnevnu količinu jer ona ovisi o načinu na koji kofein utječe na vas.

Isprobajte smoothie od zelenog čaja i đumbira!

Kava

Koristite ju kako biste se razbudili, a vaš metabolizam će također od nje imati koristi. Kava trenutno ubrzava metabolizam za 15%, a pomaže i kod sagorijevanja pohranjenih masti. Pijte oko 2 šalice kave dnevno, naročito prije same tjelovježbe.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije