Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Hrana za ravan trbuh

Hrana za ravan trbuh

Hrana za ravan trbuh
  • Objavljeno: Utorak, 24.12.2013.
  • Broj pregleda: 23.906
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Jeste li spremni pozdraviti se s viškom kilograma na trbuhu? Sve kardio vježbe na svijetu neće izravnati vaš trbuh ako ne jedete pravu hranu. Otkrijte koje namirnice će vam pomoći da što prije dođete do željene vitke linije.

Ekstra djevičansko maslinovo ulje

Nisu sve masti iste, a ekstra djevičansko maslinovo ulje to najbolje pokazuje. Ono će pomoći u gubitku suvišnih kilograma s trbuha jer sadrži nezasićene masne kiseline koje pospješuju sagorijevanje kalorija i masti. Dodatan bonus jest taj da će regulirati razinu kolesterola.

Bademi (s korom)

Ovaj orašasti plod ima čudesnu moć ravnanja trbuha. Pomoći će u izgradnji mišića, smanjiti žudnju za hranom i bit će savršena zdrava grickalica. Izbjegavajte posoljene bademe. Umjesto toga uživajte u sirovim bademima koji imaju koru.

Provjerite kako izravnati trbuh bez vježbanja!

Grah

Nema najbolju reputaciju kada su u pitanju plinovi, ali će pomoći kod smanjenja postotka masti u tijelu, izgradnji mišića i regulaciji probave. Grah će vas dulje držati sitima, stoga ćete rjeđe žuditi za hranom. Grah će potaknuti rad crijeva i na taj način spriječiti nastanak zatvora.

Špinat

Ovo niskokalorično povrće (samo 40 kalorija u jednoj šalici) morate jesti ako želite ravan trbuh. Dobar je izvor kalcija koji će pospješiti kontrakcije mišića.

Avokado

Svježi avokado sadrži oko 15 grama vlakana i odličan je za sprječavanje žudnje za hranom. Samo 1/4 šalice avokada će zadovoljiti dnevnu tjelesnu potrebu za nezasićenim masnim kiselinama, koje pospješuju sagorijevanje masti na području trbuha.

Pripremite smoothie za mršavljenje i ravan trbuh!

Svinjetina

Nemojte zanemariti moć svinjetine. Prema nedavnom istraživanju, 170 grama svinjetine dnevno pospješuje mršavljenje, a zadržava svu mišićnu masu. Ovo je odličan recept za ravan trbuh.

Grejp

Istraživanja su pokazala da osobe koje jedu pola grejpa 3 puta dnevno, izgube suvišne kilograme bez ikakvih dodatnih promjena u prehrani. Moguće je da kiselost grejpa usporava probavljanje hrane, zbog čega ćete se dulje osjećati sitima.

Jabuke

Jabuke su odličan izvor vlakana koja pomažu u mršavljenju na području trbuha. Ovo hrskavo voće zahtijeva puno žvakanja, stoga ćete svoje tijelo zavarati i ono će misliti da ste pojeli više nego što uistinu jeste.

Jaja

Jaja su odličan izvor proteina i jako dobar izbor za doručak jer će vas dugo držati sitima. Jaja sadrže i vitamin B12 koji pomaže tijelu da potroši masne stanice.

Provjerite 20 tajni ravnog trbuha!

Maslaci od orašastih plodova

Odličan su izvor nezasićenih masnih kiselina koje pomažu u skidanju suvišnih kilograma. Koristite svoj omiljeni maslac i u njemu uživajte, ali ne previše. 1/4 šalice je zadovoljavajuća porcija.

Grčki jogurt

Osim što je odličnog okusa, sadrži više proteina od običnog jogurta. Također sadrži i probiotike koji smanjuju razinu loših bakterija u probavnom sustavu i sprječavaju nadutost.

Gljive

Manjak vitamina D može uzrokovati nakupljanje masti na području trbuha. Gljive će učiniti čuda po tom pitanju jer su prirodan izvor vitamina D.

Čokoladno mlijeko

Sadrži idealan omjer ugljikohidrata i proteina, što pomaže u izgradnji mišića i smanjenju postotka masti.

Pripremite smoothie od banane i đumbira za ravan trbuh!

Rajčice

Sadrže malo kalorija, odličnog su okusa i jako dobar izvor vode, što ih čini savršenima za mršavljenje. Rajčice su prirodan diuretik koje će pomoći u smanjiti nadutost.

Puretina

Odlična je za ravan trbuh jer sadrži malo kalorija, a puno proteina. Tijelo sagorijeva puno više kalorija dok razgrađuje proteine, u odnosu na ugljikohidrate. Također sadrži leucin, koji pomaže u povećanju mišićne mase i ubrzava metabolizam.

Losos

Losos je odličan za ravan trbuh jer obiluje omega 3 masnim kiselinama koje ubrzavaju metabolizam i pospješuju sagorijevanje masti.

Cjelovite žitarice

Vaše tijelo počinje pohranjivati mast u trenutku kada razina inzulina poraste. Cjelovite žitarice će pomoći u sagorijevanju masti jer će održavati razinu inzulina stabilnom.

Izravnajte trbuh u samo 4 tjedna!

Bobičasto voće

Ukusno je i puno vlakana koji vas dugo drže sitima, a dobra vijest je da vlakna uopće nemaju kalorijsku vrijednost. Vlakna će pomoći u čišćenju vašeg organizma, a jedna šalica malina sadrži čak 8 grama vlakana.

Brokula

Osim što ne sadrži niti malo masti i jako malo kalorija, odličan je izvor vitamina i vlakana koji pospješuju razgradnju masti.

Šparoge

Prirodan su diuretik i odličan izvor vitamina A i C koji pospješuju sagorijevanje masti. Također, sadrže jako malo kalorija.

Češnjak

Češnjak ubrzava rad metabolizma i sagorijevanje masti na području trbuha. Također će potaknuti tijelo da masti koristi kao izvor energije.

Pripremite sirup koji skida masne naslage s trbuha!

Mahune soje

Odlične su za mršavljenje. Pospješit će sagorijevanje masti i potaknuti tijelo da mast koristi kao izvor energije. Lako se probavljaju i sprječavaju nakupljanje masti na području trbuha.

Tamna čokolada

Zahvaljujući nezasićenim masnim kiselinama, tamna čokolada će pospješiti sagorijevanje masti. Zadovoljit će vašu potrebu za slatkim, ali nemojte konzumirati više od 1/4 šalice tamne čokolade dnevno.

Ocat

Pomoći će u održavanju krvnog šećera stabilnim i na taj način spriječiti žudnju za grickalicama, naročito ugljikohidratima.

Orasi

Orasi su čudesni. Sadrže omega 3 masne kiseline koje potiču tijelo na sagorijevanje masti. Izbjegavajte posoljene orahe i jedite ih potpuno prirodne, odnosno, sirove.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije