Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Google prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Hrana za zdravlje

  • Objavljeno: 14.02.2011.
  • Izmjena: 01.08.2015.

Hrana za zdravlje

Što jesti?

Nije tajna da je zdrava hrana više od osjećaja sitosti. Mudri odabiri namirnica mogu produžiti život. Možete spriječiti ili bolje upravljati stanjima kao što su rak i artritis.

Prije nego što krenete istraživati temeljene principe prevencije, provjerite da razumijete što znači pravilna prehrana. Istraživanja podupiru odabir cjelovitih žitarica umjesto obrađenih, ograničavanje šećera i drugih rafiniranih ugljikohidrata, te naglašavaju učinak namirnica koje smanjuju upalu.

U tu svrhu, shvatite da ne postoji ograničenje na voće i povrće, trebali bi ga jesti svaki dan. Pet obroka je minimum. Također uključite mnogo cjelovitih žitarica i antiupalnih masti (riba, maslinovo ulje i orasi) u svoje dnevne obroke.

Tagovi:

Komentari

Trenutno nema komentara

Prijavite se ili registrirajte da biste mogli komentirali sadržaj.

    Najnovije

    Najčitanije

    
    Zatvori oglas