Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Istina o proteinima

Istina o proteinima

Istina o proteinima
  • Objavljeno: Utorak, 07.09.2010.
  • Broj pregleda: 7.742
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Trebate ih više

Većina odraslih osoba će imati koristi od prehrane ako unose više proteina od preporučenog dnevnog unos od 56 grama. Proteini vas drže duže sitima i mogu pomoći u prevenciji pretilosti, dijabetesa i bolesti srca.
Muškarci koji vježbaju više od 5 ili više dana u tjednu trebaju 0,55 grama po kilogramu. A ljudi koji vježbaju 3-5 dan u tjednu 45 minuta do sat vremena trebaju 0,45 grama po kilogramu.

Morate potaknuti svoj unos proteina između 0,45 i 0,68 grama po kilogramu za očuvanje mišićne mase.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije