Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Google prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Japanska dijeta

  • Objavljeno: 18.05.2009.
  • Izmjena: 30.07.2015.

Japanska dijeta

Sadržaj

  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Tokom ove dvotjedne dijete možete računati na gubitak do 7 kg. Prva 2 - 3 dana su malo teža, ali poslije sve ide prilično dobro. Može se sprovoditi u bilo koje doba godine jer su namirnice uključene u ovu dijetu - dostupne preko cijele godine.

Dijeta ima dva ciklusa tj. svaki dan se ponavlja poslije određenog perioda - u zagradi možete videti kojeg dana:

Prvi dan (13. dan)

Doručak: crna kava

Ručak: 2 tvrdo kuhana jaja, salata od kuhanog kupusa sa biljnim uljem, čaša soka od rajčice bez soli

Večera: riba sa roštilja ili kuhana

Drugi dan (11. dan)

Doručak: crna kava, komad crnog kruha

Ručak: riba sa roštilja ili kuhana, salata od povrća ili kupusa sa biljnim uljem

Večera: 200 g kuhane govedine, čaša jogurta

Treći dan (8. dan)

Doručak: crna kava, dvopek (od crnog kruha)

Ručak: velika pečena tikvica, jabuke

Večera: 2 tvrdo kuhana jaja, 200 g kuhane govedine, salata od svježeg kupusa sa biljnim uljem

Četvrti dan (9. dan)

Doručak: crna kava

Ručak: 1 meko kuhano jaje, 3 velike kuhane mrkve sa biljnim uljem, 15 grama trvdog sira

Večera: voće

Peti dan (10. dan)

Doručak: Svježa mrkva sa sokom od limuna

Ručak: velika kuhana ili pečena riba, čaša soka od rajčice bez soli

Večera: voće

Šesti dan (14. dan)

Doručak: crna kava

Ručak: pola kuhanog pileta, salata od kuhanog kupusa ili mrkve sa biljnim uljem

Večera: 2 kuhana jajeta, salata od povrća

Sedmi dan (12 dan)

Doručak: čaj bez šećera

Ručak: 200 g kuhane govedine, voće

Večera: izaberite večeru od bilo kojeg dana izuzev od trećeg.

Dodatne napomene

  • obavezna lagana šetnja bar 30 minuta dnevno
  • 1 litru slabogazirane vode sa sokom od jednog limuna popiti u toku dana (najbolje kada osjetite glad a nije vrijeme obroku)

Tagovi:

Komentari

Trenutno nema komentara

Prijavite se ili registrirajte da biste mogli komentirali sadržaj.

    Najnovije

    Najčitanije

    
    Zatvori oglas