Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Jedete li i vi jako zrele banane? Znate li zašto su tako zdrave?

Jedete li i vi jako zrele banane? Znate li zašto su tako zdrave?

Jedete li i vi jako zrele banane? Znate li zašto su tako zdrave?
  • Objavljeno: Subota, 09.04.2016.
  • Broj pregleda: 12.086
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Banane su jedna od najzdravijih namirnica s odličnim nutritivnim svojstvima. Ako svaki dan pojedete dvije zrele banane, svojem tijelu ćete osigurati visoku razinu antioksidanata i antikancerogenih spojeva. Istraživanja su pokazala da zrelije banane imaju veću razinu antioksidacijskih i antikancerogenih spojeva. Ako ćete u razdoblju od 30 dana jesti 2 banane dnevno, primijetit ćete niz pozitivnih promjena.

Banane ublažavaju depresiju

Osobe koje boluju od depresije obično imaju nisku razinu serotonina u mozgu. Banane su jako dobar izvor triptofana koji se u tijelu pretvara u serotonin, neurotransmiter odgovoran za dobro raspoloženje.

Povećavaju razinu energije

Banana sadrži 3 prirodna šećera – fruktozu, glukozu i saharozu, i odličan su izvor vlakana. Banane vrlo brzo povećavaju razinu energije i održavaju je stabilnom dulje vrijeme. Samo 2 banane su dovoljne za trening od 90 minuta.

Banane potiču mršavljenje

Jedna porcija banana sadrži samo 100 kalorija. Zato su banane odličan izbor za sve one koji žele izgubiti suvišne kilograme i zadržati zdravu tjelesnu težinu. Jedna banana sadrži oko 3 grama vlakana koja potiču stvaranje osjećaja sitosti i sprječavaju žudnju za grickalicama.

Isprobajte sok od banane koji sagorijeva mast na trbuhu!

Banane potiču kognitivne funkcije

Banane će dulje vrijeme održati stabilnu razinu šećera u krvi. To potiče rad mozga i poboljšava kognitivne funkcije. Visoka razina kalija će povećati fokus a visoka razina magnezija će poboljšati koncentraciju.

Banane reguliraju razinu hormona

Banane sadrže visoku razinu kalija i vitamina B6. Jako su dobar izvor nutritivnih spojeva koji reguliraju proizvodnju i oslobađanje hormona.

Banane ublažavaju žgaravicu

Zahvaljujući visokoj razini kalija, banane će ublažiti kiselost unutar želudca a visok udio kalija će potaknuti rad probavnog sustava.

Banane reguliraju razinu krvnog tlaka

Istraživanja su pokazala da dvije banane dnevno mogu smanjiti potrebu za uzimanjem lijekova i smanjiti razinu krvnog tlaka za 10%.

Provjerite zašto se banana smatra riznicom zdravlja!

Sudjeluju u prevenciji anemije

Banane su dobar izvor željeza što ih čini odličnima u prevenciji anemije. Zahvaljujući visokom udjelu vitamina B6 banane će potaknuti proizvodnju bijelih krvnih zrnaca.

Banane smanjuju rizik od nastanka niza bolesti

Banane sadrže visoku razinu antioksidanata koji smanjuju razinu slobodnih radikala u tijelu i rizik od nastanka srčanih bolesti, dijabetesa, raka i degeneracije mišićnog tkiva.

Banane olakšavaju prestanak pušenja

Istraživanja su pokazala da magnezij, kalij i vitamin B6 mogu pomoći u prestanku pušenja jer smanjuju žudnju za cigaretama i ublažavaju simptome odvikavanja od nikotina.

Banane ublažavaju mamurluk

Banane su odličan izvor elektrolita, zbog čega ih stručnjaci preporučuju za ublažavanje simptoma mamurluka.

Istražite mnoge koristi čarobnih banana!

Banane ublažavaju zatvor

Banane su jako dobar izvor vlakana, a vlakna reguliraju rad probavnog sustava i sudjeluju u prevenciji zatvora.

Banane smanjuju rizik od nastanka poremećaja u radu mozga

Istraživanja su pokazala da banane mogu smanjiti rizik od nastanka Alzheimerove bolesti a zahvaljujući visokom udjelu vitamina B skupine mogu smanjiti i rizik od Parkinsonove bolesti.

Banane poboljšavaju pamćenje

Banane su odličan izvor triptofana, kalija i magnezija koji poboljšavaju pamćenje i ubrzavaju procesuiranje novih informacija.

Banane štite zdravlje srca

Banane imaju odlična nutritivna svojstva i jako su dobar izvor kalija. Istraživanja su pokazala da povećanjem unosa kalija možete smanjiti rizik od nastanka bolesti kardiovaskularnog sustava, srčanog i moždanog udara.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije