Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Jednostavno održavanje idealne težine

Jednostavno održavanje idealne težine

Jednostavno održavanje idealne težine
  • Objavljeno: Srijeda, 08.04.2009.
  • Broj pregleda: 3.010
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ramislite li malo, uvidjet ćete kako je jednostavno održavati idealnu težinu.

Sasvim je prirodno da neaktivnost i prejedanje vode prema debljanju - tijelo sprema suvišnu energiju u masnoće. Iako to svi dobro znamo, ipak si često previše dozvoljavamo. Ni sjedilački način života nam ne pomaže previše u održavanju težine. Tako se s vremenom javlja problem viška kilograma. Istina je da vam ne treba posebna vaga za hranu i obračun kalorija. Ne trebate se ni znojiti dizanjem utega. Samo trebate biti praktični: zdrav razum vam može učinkovito pomoći zadržati idealnu tjelesnu težinu.

Održavanje idealne tjelesne težine je mnogima velika briga. Vitko tijelo koje smo imali u mladosti s godinama i načinom življenja postaje sve oblije. Vožnja automobilom zamijenila je nekadašnje šetnje u školu ili na posao. No to nije sve - s boljim društvenim i ekonomskim statusom promijenile su nam se i prehrambene navike. I naravno, uz sve te promjene načina življenja primorani smo kupovati novu odjeću i to barem broj veću.

Ti kilogrami viška koji su se nakupili tjeraju nas na očajničke poteze. Trebamo se vratiti u formu u kakvoj smo bili prije nekoliko godina. Zapravo učestala je praksa da se uhvatimo rigoroznog vježbanja kako bismo sagorjeli suvišne kalorije, što je obično kratkog daha. Razne restriktivne i popularne dijete, i preparati za mršavljenje kod mnogih izazivaju gubitak kontrole zbog uskraćivanja od hrane te s vremenom popuštaju gladi. Mršavljenje je obično u takvim slučajevima privremeno i neučinkovito.

Trebate znati kad uživati u hrani, a kad jesti razumno. Većinu vremena trebate uzimati onoliko hrane koliko vam treba (ne više, niti manje), a s vremena na vrijeme si možete dozvoliti malo uživanja. Ako u nekoj prilici pojedete više, uvijek možete kompenzirati tako da u sljedećem obroku pojedete manje. Mnogo voća, povrća i hrana bogata vlaknima pomoći će vam da se riješite masnoća iz tijela.

Odaberite neke korisne aktivnosti poput ručnog pranja auta. Budite fleksibilni. Umjesto dizala koristite stepenice, a umjesto autom, do dućana otiđite biciklom. Možete i otići u park s djecom i ganjati se i trčati s njima. Ima mnogo dobrih načina kako se riješiti kalorija.

Kod vježbanja, sjetite se što ste voljeli u djetinjstvu. Ako ste voljeli plesati upišite se u školu plesa. Obožavali ste se koturati - probajte rolanje. Ako ste pak voljeli trčati poljem, obucite tenisice i krenite na trčanje. Nemojte se tjerati na nešto što vam se ne sviđa previše i gdje ćete iskoristiti svaku priliku i izgovor da ne vježbate. Radite li nešto što vam se sviđa, veća je vjerojatnost da ćete sljedeći put čekati s nestrpljenjem. Samo pripazite - ako imate bilo kakve zdravstvene probleme, prije vježbanja se obavezno konzultirajte s liječnikom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije