Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako izgubiti veći broj kilograma uz malo truda?

Kako izgubiti veći broj kilograma uz malo truda?

Kako izgubiti veći broj kilograma uz malo truda?
  • Objavljeno: Nedjelja, 25.06.2017.
  • Broj pregleda: 2.727
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Iako su neki već bili na moru i poradili na preplanulom tenu, još uvijek nije kasno za gubitak kilograma. Ako morate izgubiti veći broj kilograma, to znači više uloženog truda i suočavanje s brojnim izazovima. Stručnjaci za mršavljenje, kao i oni koji su u tome uspjeli, odlučili su podijeliti nekoliko savjeta za uspješan gubitak kilograma.

Obilan doručak

Ljudi koji obilno doručkuju a noću manje jedu, gube veći broj kilograma. Neka istraživanja upućuju na to da visokoproteinski obrok, pogotovo ako je u krutom i toplom obliku, pomaže dužem osjećaju sitosti. Ujutro je najbolje pojesti obrok koji sadrži od 350 do 400 kalorija s barem 25 grama proteina.

Vodite foto dnevnik

Najbolje ćemo zapamtiti što smo jeli ako to fotografiramo. Prije svakog jela, pogledajte u galeriju slika što ste prethodno jeli, a potom dokumentirajte novi obrok. To će vas podsjetiti na ono što ste sve pojeli u toku dana i pomoći da smanjite veličinu idućeg obroka ili odaberete nešto drugo.

Upotrijebite aplikaciju

Danas postoje razne aplikacije uz koje ćete lakše pratiti i planirati buduće obroke. Uz pomoć aplikacija možete pratiti i potrošnju kalorija prilikom kretanja i provjeravati jeste li na dobrom putu.

Isprobajte dokazano najbolje i najjednostavnije savjete za mršavljenje!

Iskušajte plan zamjene obroka

Prema licenciranom stručnjaku za pretilost iz San Diega (KenFujioka), jedete li jedan redovan obrok dnevno, a ostale zamijenite juhom, smoothiejem i proteinskim shakeom, rezultati neće izostajati.

Pravilno rasporedite namirnice unutar vidnog polja

Daleko od očiju, daleko od srca. Ili u ovom slučaju, želuca. Stručnjaci smatraju da prvo trebate iz svoga doma izbaciti sve štetne i kalorične namirnice kojima ne možete odoljeti. Na vidljivo mjesto stavite svježe voće, povrće, cjelovite žitarice i ostale zdrave namirnice.

Kupujte pametno

Nikada ne odlazite u kupovinu namirnica ako ste gladni. Tada ćete zasigurno kupiti nešto što ne biste trebali. Također je prije odlaska u kupovinu poželjno napraviti popis i pridržavati ga se.

Osigurajte podršku obitelji i prijatelja

Ako u nekom slučaju, podrška obitelji ili prijatelja izostane, uvijek se možete učlaniti na neki forum gdje vam ljudi u sličnoj situaciji mogu dati podršku. To može biti veliki poticaj za nastavak provođenja pravilne prehrane.

Pripremite smoothie za mršavljenje i ravan trbuh!

Vježbajte

Da biste postigli apsolutni sklad, morate povezati um i tijelo. Upišite neki trening, teretanu ili jednostavno šećite.

Izgradite mišiće

Iako su mišići teži od sala, pomažu u sagorijevanju masnoće. U dogovoru s trenerom, napravite program vježbi koje ćete izvoditi u kombinaciji s kardio treninzima.

Plivajte

S obzirom na ljetne mjesece, pokušajte iskoristiti plivanje koliko god možete. Plivanje troši dosta kalorija i ne opterećuje zglobove.

Prisjetite se kako ste izgledali

Bez obzira na to što pokazuje vaga, zapamtite da se tijelo mijenja. Kako biste se osvijestili, pogledajte stare slike, a zatim se pogledajte u ogledalo. Isprobajte staru odjeću, izmjerite krvni tlak koji je zasigurno bolji, izmjerite razinu šećera ili obratite pozornost na bolju kondiciju.

Izbjegavajte ove namirnice ako želite smršaviti!

Promijenite prehranu

Na početku obično izgubimo veći broj kilograma od kojih je nekolicina suvišna voda iz tijela. Kada dođemo u fazu stagnacije, potrebno je biti strpljiv i pričekati novi gubitak kilograma. Ako mislite da je to neuspjeh ili da ćete pokleknuti, promijenite plan prehrane. To će rezultirati nastavkom gubljenja kilograma. Ako niste primijetili promjenu više od 3 mjeseca, vrijeme je da promijenite plan prehrane i vježbanja.

Razmislite o operaciji

Ako se zaista radi o prekomjernoj težini, razmislite o operativnim metodama mršavljenja. Raspitajte se kod liječnika koja metoda bi za vas bila najprikladnija i pokušajte na taj način očuvati zdravlje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije