Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako quinou uvesti u prehranu?

Kako quinou uvesti u prehranu?

Kako quinou uvesti u prehranu?
  • Objavljeno: Subota, 28.11.2015.
  • Broj pregleda: 323
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ako ijedna namirnica zaslužuje da se zove super hrana, onda je to definitivno quinoa. Ne samo da sadrži proteine i vlakna, već sadrži i esencijalne aminokiseline koje tijelo ne može proizvoditi samostalno.

No, veliki broj ljudi nije sigurno kako quinou uvesti u svakodnevnu prehranu pa vam donosimo jednostavna i praktična rješenja.

Dodajte quinou u smoothie

Vjerojatno ste već dodavali chia sjemenke i sjemenke lana kako biste povećali udio proteina. Možete dodavati i quinou. Prethodno može biti skuhana.

Na taj način će smoothie sadržavati adekvatnu količinu proteina i vlakana koji će vas držati sitima do ručka. U 1 šalicu smoothieja dodajte 1/2 šalice quinoe.

Jedite ju umjesto zobenih pahuljica

Quinoa je zahvalnija od zobenih pahuljica jer se brže skuha. Možete ju tretirati jednako kao i zobene pahuljice, princip je potpuno isti.

Quinoa će vam osigurati više hranjivih tvari od zobenih pahuljica, što vam i treba za doručak. Na taj način ćete dulje ostati siti i spriječiti nagle promjene razine šećera u krvi tijekom dana.

Dodajte quinou u kajganu

Kajgana može biti savršen doručak. Sve što vam treba su jaja i šaka omiljenog povrća. Možete dodati malo mesa ili sira, a možete dodati i quinou.

Količina quinoe koju dodajte u kajganu ovisi o količini jaja s kojima pripremate kajganu. Pravilo je da na svako osmo jaje ide jedna šalica kuhane quinoe.

Dodajte quinou u salate

Miješanje quinoe s omiljenim povrćem je jedan od najlakših načina da uvrstite quinou u svakodnevnu prehranu. Quinoa se odlično slaže sa svim vrstama povrća i svim vrstama začina pa će salata biti hranjivija i ukusnija.

Stavite quinou na dno zdjele u kojoj pripremate salatu jer će tako upiti sve začine i sokove od povrća pa nećete ništa baciti.

Isprobajte ukusne recepte s quinoom!

Koristite quinou umjesto riže

Zamijenite rižu sa quinoom, naročito kada pripremate jela u kojima vam riža služi kao nadjev, primjerice, punjene paprike, sarma ili punjeni patlidžani.

Quinoa sadrži više hranjivih tvari od riže, uključujući fosfor, željezo, kalij, folnu kiselinu i cink. Uz sve to je odličan izvor proteina pa možete smanjiti udio mesa za pripremu omiljenih jela.

Koristite quinou za pripremu pljeskavica

Quinoa se odlično slaže sa svim sastojcima koji obično idu u pljeskavice, kao što su sir, luk ili paprika. Pljeskavicama će dati odličnu teksturu, a one će biti hranjivije i manje kalorične.

Možete ju miješati s povrćem kao što su tikvice, brokule, poriluk ili kukuruz, a meso vam ni neće trebati jer će okus biti odličan.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije