Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako spriječiti prejedanje za blagdane?

Kako spriječiti prejedanje za blagdane?

Kako spriječiti prejedanje za blagdane?
  • Objavljeno: Utorak, 22.12.2015.
  • Broj pregleda: 11.392
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ovi savjeti će vam pomoći da se duže osjećate siti. Isprobajte ih jer bi mogli spriječiti prejedanje.

Jedite dovoljno

Nemojte škrtariti tijekom dana na obrocima jer ćete više kalorija pojesti kasnije navečer. Bez obzira koliko se kontrolirali tijekom dana, vjerojatno ćete postati pretjerano gladni navečer, što je siguran način da se prejedete. A povrh svega, nemojte preskakati obroke!

Jedite doručak svakog jutra

To održava šećer u krvi stabilnim i razine energije visokim. U stvari, istraživanja su pokazala da ljudi koji jedu doručak imaju zdraviju težinu od onih koji ga preskaču.

Pijenje puno vode kao i jedenje voća pomoći će da se osjećate siti tijekom dana. Uz to, žeđ je lako pomiješati s gladi.

Dovoljno spavajte

Bez da primijetite, jest ćete više kada ste umorni. Namirnice visoke u ugljikohidratima će vam dati energiju, ali ona će brzo nestati jer je tijelo umorno. Kada ste odmorni, imat ćete dovoljno energije i nećete imati toliku potrebu da stalno nešto jedete.

Pročitajte sve o tipovima ddijabetesa.

Jedite po redovitom rasporedu

Ako zakasnite s ručkom, bit ćete previše gladni da možete kontrolirati što i koliko jedete. Nikada ne bi trebali biti dulje od pet sati bez hrane, trebali biste pojesti nešto svaka tri sata. To se može postići ubacivanjem zdravih međuobroka u dan ili jedući nekoliko mini obroka umjesto tri velika.

Jedite polako

Ovo nije novi koncept, sjetite se svih onih poznatih dijeta koje savjetuju temeljito žvakanje prije gutanja. Istraživanja su pokazala da je potrebno 12 ili više minuta kako bi do mozga stigao signal da jedemo kod ljudi normalne težine, a 20 ili više minuta kod pretilih osoba. Jedite polako da ove važne poruke imaju vremena doći do mozga.

Obratite pozornost na razliku između osjećaja žudnje (od dosade, stresa, tuge) i stvarne gladi. Postoji velika razlika između ova dva osjećaja.

Saznajte koji su suptilni znakovi dijabetesa!

Koncentrirajte se na obrok

Jeste li jedna od mnogih osoba koje jedu tijekom vožnje, u žurbi ili gledajući televiziju? Ako je tako, usredotočeni ste na nešto drugo, a tijelo i mozak ne dobivaju priliku da registriraju da ste pojeli, tako da često pojedete i više nego što vam ustvari treba. Sjednite i pojedite u miru. Time omogućavate tijelu i mozgu dovoljno vremena da postanete svjesni kada ste siti.

Koristite manje tanjure

Umjesto da koristite one ogromne tanjure i punite ih do ruba, prebacite se na manje tanjure. To će vam pomoći da obratite više pozornosti na količinu i povećate svijest o hrani ispred vas. Stavite hranu na veliki tanjur i prebacite ju na manji. Sada otprilike možete vidjeti koliko ustvari pojedete.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije