Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako ublažiti natečenost gležnjeva i stopala?

Kako ublažiti natečenost gležnjeva i stopala?

Kako ublažiti natečenost gležnjeva i stopala?
  • Objavljeno: Četvrtak, 11.06.2015.
  • Broj pregleda: 755
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Natečenost gležnjeva i stopala se naziva edem i postoji niz stvari koje mogu uzrokovati ovaj problem, od visokog krvnog tlaka do trudnoće. Tijelo se bori s gravitacijom, počinjete osjećati probleme i tekućina se vraća u noge. Gležnjevi i stopala, pa čak noge u cijelosti, postaju natečeni.

Edem nije opasan ali je nelagodan. Ako ste primijetili da jedna noga natiče više od druge ili ste primijetili natečenost na području lica, bilo bi dobro da se posavjetujete s liječnikom jer postoji vjerojatnost da je u pitanju krvni ugrušak.

Taj nelagodan osjećaj natečenosti zapravo nije poremećaj, već samo simptom. Najbolji način da to riješite jest da riješite problem u korijenu. Ako ste imali problema s natečenošću nogu tijekom trudnoće, taj problem bi trebao nestati vrlo brzo nakon poroda. Koji god da je razlog natečenosti gležnjeva i stopala, svakako probajte ovim jednostavnim načinima riješiti problem.

Unosite magnezij

Manjak magnezija može potaknuti natečenost gležnjeva i stopala, a uzimanje suplemenata magnezija vam definitivno može pružiti olakšanje. Većina ljudi treba unositi oko 200 miligrama magnezija dnevno.

Vježbajte

Vježbanje potiče cirkulaciju, a jedna od najboljih vježbi je joga. Joga je odličan način da pokrenete tijelo i uistinu se fokusira na kardiovaskularni sustav. Trebate se posavjetovati s liječnikom prije nego što počnete raditi jogu.

Koristite eterično ulje od koštica grejpa

Topla kupka može pomoći u uklanjanju natečenosti, a ako u nju dodate i eterično ulje od koštica grejpa, učinak će biti još bolji. Masirajte stopala i gležnjeve kružnim pokretima prema srcu kako biste potaknuli protok krvi.

Namačite noge u slanoj vodi

U vodu dodajte malo morske soli i u njoj namačite noge. Morska sol može učiniti čuda po pitanju natečenosti nogu i gležnjeva. Neka voda bude što hladnija i noge namačite barem 30 minuta. Olakšanje ćete osjetiti gotovo odmah.

Priuštite si masažu

Masaža je jedan od najboljih načina da uklonite natečenost stopala i gležnjeva. Ako ste trudni, važno je da na masažu idete kod stručnjaka koji se specijalizirao na području prenatalne masaže. Masaža potiče cirkulaciju krvi i protok limfe.

Podižite noge

Gravitacija nije vaš prijatelj kada je u pitanju edem, stoga noge držite podignutima kada god za to imate priliku. Kada se opuštate, dignite noge na jastuk. Važno je da noge budu iznad razine srca.

Povećajte unos vode

Prekomjeran unos soli je jedan od vodećih uzročnika naticanja stopala i gležnjeva. Dnevno biste trebali popiti 8 do 10 čaša vode. U vodu možete dodati nekoliko kriški krastavca ili limuna jer imaju odlična protuupalna svojstva koja će ubrzati smanjenje natečenosti.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije