Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Koja hrana smanjuje apetit?

Koja hrana smanjuje apetit?

Koja hrana smanjuje apetit?
  • Objavljeno: Četvrtak, 16.04.2015.
  • Broj pregleda: 2.140
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Grah

Grah sadrži spoj kolecistokininin, hormon koji se oslobađa u probavnom sustavu i na prirodan način smanjuje apetit.

Zelena salata

Ako započnete obrok sa salatom, vjerojatno ćete pojesti manje kalorija nego da ste preskočili salatu. Sirovo povrće, pogotovo zelena salata, vas dulje drži sitima i dulje vremena regulira apetit.

Zeleni čaj

Katehini iz zelenog čaja mogu potaknuti rad metabolizma i dulje vrijeme održavati stabilan apetit. Zeleni čaj ima još jednu veliku prednost zbog koje ga trebate uvesti u svakodnevnu prehranu, a to su antioksidanti.

Kruške

Iako jabuke slove kao namirnica koja sadrži najviše vlakana, kruške zapravo imaju više vlakana od jabuka. Jedno istraživanje je pokazalo da osobe koje svaki dan pojedu 3 kruške imaju manji rizik od nastanka pretilosti.

Kava

Kava je odlična za regulaciju apetita, ali bez dodataka kao što su mlijeko ili šećer. Kava ne sadrži puno kalorija i također ima antioksidacijsko djelovanje.

Bademi

Kombinacija vlakana i zdravih masti u bademima ih čini savršenom grickalicom. Jedno istraživanje je pokazalo da prehrana bogata bademima smanjuje rizik od nastanka pretilosti i pomaže u smanjenju žudnje za grickalicama. Bademe konzumirajte umjereno. Jedna porcija je oko 30 grama i to vam je sasvim dovoljno kroz cijeli dan.

Maslinovo ulje

Maslinovo ulje sadrži zdrave masti i ono će vas dulje držati sitima od ostalih vrsta ulja. No, zapamtite da trebate biti umjereni i u konzumaciji maslinovog ulja jer ono sadrži dosta kalorija.

Cimet

Istraživanja su pokazala da cimet može pomoći u održavanju stabilne razine šećera i inzulina. S obzirom na to da inzulin igra ključnu ulogu u tome osjeća li tijelo glad ili ne, cimet će biti odličan u smanjenju žudnje za grickalicama, naročito u popodnevnim satima kada razina šećera u krvi obično pada.

Jabučni ocat

Jabučni ocat sadrži jabučnu kiselinu koja pomaže u probavljanju hrane. Veliki broj istraživanja je pokazao da osobe koje svakodnevno konzumiraju jabučni ocat unose manje kalorija od osoba koje rijetko ili nikako konzumiraju jabučni ocat.

Ljute papričice

Ljute papričice će vam pomoći da pojedete manje u toku cijelog dana. Njihova ljutina će smanjiti slanje signala gladi mozgu i regulirati razinu apetita. Istraživanja su pokazala da su osobe koje redovito konzumiraju ljute papričice vitkije od onih koje ih konzumiraju rijetko ili nikako.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije