Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Koje namirnice sadrže kalij?

Koje namirnice sadrže kalij?

Koje namirnice sadrže kalij?
  • Objavljeno: Četvrtak, 17.04.2014.
  • Broj pregleda: 4.351
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ovaj mineral štiti krvne žile od oksidacijske štete i održava ih elastičnima. Odrasla osoba treba unositi oko 4700 miligrama kalija dnevno. Previše kalija također nije dobro, stoga je jako važno da se posavjetujete s liječnikom.

Batat

Batat je od svih namirnica poznatih čovjeku najbolji izvor kalija. Jedan batat sadrži oko 700 miligrama kalija i samo 131 kaloriju.

Pasirana rajčica

Svježe rajčice su dobar, ali pasirane rajčice su još bolji izvor kalija. 1/4 šalice pasirane rajčice sadrži oko 660 miligrama kalija.

Stabljike cikle

Ako ste do sada bacali stabljike cikle, vrijeme je da prestanete. One sadrže oko 650 miligrama kalija u samo 1/2 šalice.

Grah

Bijeli grah je najbolji izvor kalija, u odnosu na ostale vrste. Samo 1/2 šalice sadrži oko 600 miligrama kalija.

Jogurt

220 grama jogurta sadrži 579 miligrama kalija. Nemojte kupovati voćne jogurte jer sadrže puno šećera, već u običan jogurt dodajte svježe voće ako želite obogatiti njegov okus.

Šljive

Samo 3/4 šalice soka od šljiva sadrži oko 530 miligrama kalija. Svježe i sušene šljive su također dobar izbor.

Sok od mrkve

Sokovi nisu uvijek najbolji izbor, ali sok od mrkve je uistinu jedan od najzdravijih vrsta sokova. 3/4 šalice soka od svježih mrkvi sadrži oko 500mg kalija.

Bundeva

Osim što je odličan izvor vlakana, bundeva u samo 1/2 šalice sadrži čak 448 miligrama kalija, a samo 50 kalorija.

Banane

Jedna banana srednje veličine sadrži oko 400 miligrama kalija. Banane su vjerojatno prvo na što pomislimo kada je riječ o kaliju, ali sadrže i složene ugljikohidrate koje pospješuju rad metabolizma.

Mlijeko

Mlijeko je odličan izvor kalija. Jedna šalica obranog mlijeka sadrži oko 382 miligrama kalija. Ako niste ljubitelj mlijeka, pijte jogurt.

Sok od naranče

3/4 svježe iscijeđenog soka od naranče sadrži oko 355 miligrama kalija. Također je odličan izvor kalcija, folne kiseline i vitamina B skupine.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije