Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Male stvari za bolje raspoloženje

Male stvari za bolje raspoloženje

Male stvari za bolje raspoloženje
  • Objavljeno: Subota, 26.10.2013.
  • Broj pregleda: 241
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Prema rezultatima višegodišnjih istraživanja, male stvari su te koje nas čine sretnima. Svoje raspoloženje možete popraviti za samo nekoliko sekundi. Donosimo vam znanstveno dokazane načine koji će popraviti vaše raspoloženje gotovo odmah.

Gledajte stare fotografije

Znanstvenici su dokazali da gledanje starih fotografija s rođendana ili godišnjeg odmora može odmah popraviti raspoloženje.

Stare slike stavite na računalo ili na radnom mjestu stavite uokvirenu sliku koja budi osjećaj sreće jer će povremeno gledanje u tu sliku sigurno popraviti raspoloženje.

Grickajte orašaste plodove

Ili pojedite masnu ribu. Obje vrste namirnica su odličan izvor omega 3 masnih kiselina koje smanjuju rizik od nastanka depresije.

Orašasti plodovi će održavati stabilnu razinu šećera u krvi, zbog čega će se smanjiti učestalost naglih promjena raspoloženja.

Osvijetlite prostoriju

Jedno istraživanje je pokazalo da su osobe koje često borave u osvijetljenim prostorijama bolje raspoložene tijekom dana.

Ako želite još bolji učinak, osvijetlite prostoriju čim se probudite i doručkujte gledajući kroz prozor. Jutarnja svjetlost ima odlično djelovanje na raspoloženje i koncentraciju.

Prošećite

Veliki broj istraživanja pokazuje da tjelovježba popravlja raspoloženje. Šetnja je odličan izbor jer je dostupna svima.

Šetati možete na poslu, dok razgovarate ili idete doma. Kada osjetite da razina energije počinje padati, a raspoloženje se pogoršava, šećite nekoliko minuta.

Razmišljajte brzo

Kada vas neka osoba uzrujava, probajte se u roku od 30 sekundi sjetiti trenutaka kada vam je pomogla ili razloge zbog kojih ju poštujete ili volite.

Na taj način ćete pažnju skrenuti na nešto pozitivno, a brzim razmišljanjem svom umu nećete dati dovoljno vremena da počne razmišljati negativno.

Sjeckajte povrće

Nakon napornog i stresnog dana vam je kuhanje vjerojatno zadnja stvar koju želite raditi, osim ako je to hobi u kojem uživate. No, istraživanja su pokazala da kuhanje, naročito sjeckanje povrća, može značajno popraviti raspoloženje.

Povrće nas asocira na zdravlje. Svježe povrće je veselih boja, a priprema svježeg i zdravog povrća će odmah popraviti raspoloženje. Uživajte u raznolikoj prehrani i dopustite da vaša jela budu šarena, odnosno pripremljena od različitog povrća ili voća.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije