Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Mali trikovi za ubrzanje metabolizma

Mali trikovi za ubrzanje metabolizma

Mali trikovi za ubrzanje metabolizma
  • Objavljeno: Srijeda, 11.07.2012.
  • Broj pregleda: 19.292
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Prije nego li započnete s tjelovježbom, probajte s brojnim trikovima koji će vam pomoći kod uklanjanja visceralnog masnog tkiva, potaknuti sagorijevanje masti i gubljenje kilograma.

Hrana bogata željezom

Željezo je neophodno za prijenos kisika do mišića kako bi oni mogli sagorijevati mast. Školjkaši, nemasno meso, grah, žitarice i špinat su odličan izvor željeza. Željezo također možete uzimati i u obliku suplemenata, ali se uvijek posavjetujte s liječnikom jer su znanstvenici ustanovili da prevelika količina željeza može uzrokovati srčane bolesti kod muškaraca. Najzdravije bi bilo da željezo uzimate putem namirnica.

Isprobajte napitak za revitalizaciju štitnjače i ubrzanje metabolizma!

Vitamin D

Vitamin D je važan za održavanje metabolizma brzim. Nažalost, znanstvenici su ustanovili da veliki broj ljudi ne unosi dovoljno vitamina D. Najbolji izvori vitamina D su losos, tuna, obogaćeno mlijeko i žitarice te jaja.

Kalcij

Postoje dokazi koji upućuju na to da nedostatak kalcija može usporiti metabolizam. Odlični izvori kalcija su mlijeko i mliječni proizvodi, a znanstvenici su ustanovili da kalcij iz mlijeka i mliječnih proizvoda može smanjiti apsorpciju masti iz drugih vrsta namirnica.

Lubenica

Sadrži arginin koji će potaknuti mršavljenje i smanjiti postotak masti u tijelu. Arginin će pospješiti razgradnju glukoze i masti, i pomoći će kod izgradnje mišićne mase. Što više mišićne mase imate, to će tijelo trošiti više masti i kalorija, čak i u stanju mirovanja. Ostali izvori arginina su morski plodovi, orašasti plodovi i sjemenke.

Pripremite juhu od brokule i muškatnog oraščića za brži metabolizam!

Hidratacija

Sve tjelesne funkcije ovise o unosu vode. Ako organizam ne sadrži dovoljnu količinu vode, trošit će 2% manje kalorija. Znanstvenici su ustanovili da osobe, koje hidratiziraju svoje tijelo putem vode ili namirnica bogatih vodom, imaju znatno brži metabolizam.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije