Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Najbolji izvori željeza

Najbolji izvori željeza

Najbolji izvori željeza
  • Objavljeno: Utorak, 10.09.2013.
  • Broj pregleda: 4.521
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Željezo je ključno za dobru formu. Istraživanja su pokazala da manjak željeza uzrokuje jaku bol u mišićima i umor nakon vježbanja. Kada su vaši mišići umorni, ne možete naprezati tijelo onoliko koliko biste htjeli.

Stručnjaci ističu da svaka žena dnevno treba unositi 18 miligrama željeza, a s ovim namirnicama to nikada neće biti problem.

Leća

Jedna šalica leće sadrži 6.59mg željeza.

Leća je toliko svestrana. Njome možete eksperimentirati. Dodajte ju u juhu, salatu ili pak u smoothie. Osim što je odličan izvor željeza, leća obiluje vlaknima i vitaminom A.

Špinat

Jedna šalica špinata sadrži 6.43mg željeza.

Špinat obiluje vitaminom A, kalcijem i kalijem. Čini namirnicu koja je gotovo najbolja za jačanje mišića.

Bijela riža

Jedna šalica bijele riže sadrži 7.97mg željeza.

Ovo je još jedan razlog zašto biste rižu trebali češće pripremati kao prilog. Slaže se sa svim vrstama povrća, mesa i ribe, stoga nema razloga da ju ne počnete konzumirati češće.

Govedina

85g govedine sadrži 5.24mg željeza.

Osim što je odličan izvor željeza, govedina obiluje proteinima koji će vam pomoći u gubitku suvišnih kilograma.

Grah

Jedna šalica graha sadrži 5.2mg željeza.

Iako nije velik, grah je bogat nutritivnim tvarima. Odličan je izvor vlakana, željeza, vitamina C i proteina, na čemu će vam mišići biti zahvalni.

Slanutak

Jedna šalica slanutka sadrži 4.74mg željeza.

Slanutak je također dobar izvor vlakana, koji će pomoći u regulaciji razine krvnog tlaka i kolesterola, vodećih uzročnika bolesti srca i srčanog udara.

Krumpir

Jedan manji krumpir sadrži 2.7mg željeza.

Krumpir je odličan kao prilog svakom jelu. Najbolje bi bilo da ga kuhate ili pečete na roštilju kako biste ga jeli bez viška masti ili ulja.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije