Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Nije trik dijeta! Otopite masne naslage uz pun želudac

Nije trik dijeta! Otopite masne naslage uz pun želudac

Nije trik dijeta! Otopite masne naslage uz pun želudac
  • Objavljeno: Nedjelja, 26.06.2016.
  • Broj pregleda: 1.929
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vlakna u gljivama poboljšavaju rad crijeva i ostavljaju osjećaj sitosti nakon koje nećete posezati za nezdravim brzim zalogajima koji su odgovorni za pohranjivanje masnoća na kritičnim područjima tijela. Upravo zbog toga dijeta s gljivama je idealna za sve koji ne podnose osjećaj gladi.

Gljive su zdrava namirnica bogata proteinima zbog čega se i nazivaju 'meso vegetarijanaca'. Ova ukusna biljka može biti dobar saveznik svima koji žele smršaviti, ali na zdrav način.

U ovoj dijeti nema gladovanja i iscrpljivanja tijela jednom namirnicom što u drugim režimima uzrokuje neželjen yo-yo efekt i oslabljeno stanje organizma. Poanta je u izbacivanju mesa s menija kojeg zamjenjuju gljive.

"Glavni fokus dijete je na zamjeni jednog mesnog obroka s gljivama i to svega 4 puta tjedno"

Prednosti dijete s gljivama

Sastav gljiva čine bjelančevine i vlakna koji stvaraju sitost, te niskokaloričnost, naime 150 grama gljiva sadrži svega 30 kalorija.

Prednost ove dijete krije se i u poboljšanju izgleda jer gljive sadrže visoke količine B vitamina, željeza, cinka, kalija i selena koji hrane kožu, kosu i nokte.

Režim dijete s gljivama

Dijeta se provodi tijekom 5 tjedana pri čemu se treba pridržavati unosa od 1.550 kalorija na dan što dnevno uključuje konzumaciju 5 porcija voća i povrća te 0,5 l mlijeka kako bi se osigurao adekvatan unos hranjivih tvari.

Glavni fokus dijete je na zamjeni jednog mesnog obroka s gljivama i to nekoliko puta tjedno.

Kod nas se najviše konzumiraju šampinjoni, bukovače i vrganji, ali i sve ostale vrste gljiva su niskokalorične. Svejedno je stoga koje ćete koristiti umjesto mesa.

"Prednost ove dijete krije se i u poboljšanju izgleda jer gljive sadrže visoke količine B vitamina, željeza, cinka, kalija i selena koji hrane kožu, kosu i nokte"

Savjet: Kako su šampinjoni ipak najzastupljeniji, pripremite ih na način da ih narežete na ploške i pirjate svega nekoliko minuta (5 do 7), kako bi sačuvali najviše hranjivih tvari. Na ovaj način šampinjoni će biti mekani i lako probavljivi.

Ideje za ukusne obroke

  • mljeveno meso u špagetima bolonjez zamijenite šampinjonima
  • umjesto piletine u rižotu koristite šampinjone
  • ukusan gulaš možete napraviti od vrganja i šampinjona umjesto od mesa
  • meso u hamburgeru zamijenite u foliji pečenim bukovačama
  • mješavinom tri vrste gljiva napravite paštetu i jedite je umjesto mesne.

Istražite sve načine na koje možete pripremati gljive!

Za opskrbu tijela hranjivim tvarima vlaknima, proteinima te bjelančevinama potrebno je 250-300g svježih gljiva koje treba konzumirati unutar jednog obroka.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije