Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Obogatite okus jela!

Obogatite okus jela!

Obogatite okus jela!
  • Objavljeno: Četvrtak, 26.06.2014.
  • Broj pregleda: 41
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Limunov sok

Odličan je kao začin za salate, ribu ili piletinu. Limunov sok je osvježavajući, zdrav i odličnog okusa u kombinaciji s različitim jelima.

Jedna žlica limunovog soka sadrži samo 4 kalorije.

Kriške krastavca

Kriške krastavca možete dodati u vodu, naročito ako vam je običan okus vode dosadio. On sadrži vitamin C, K, A, željezo, kalcij i kalij.

Jedna kriška svježeg krastavca sadrži samo 1 kaloriju.

Sok od naranče

Pomiješajte 2 žlice soka od naranče i 1 žlicu maslinovog ulja kako biste dobili ukusan preljev za salate. Sok od naranče je odličan izvor vitamina C.

Jedna žlica soka od naranče sadrži samo 7 kalorija.

Svježe začinsko bilje

Bosiljak, peršin, ružmarin ili lovorov list su definitivno najčešće korišteno začinsko bilje. Odlično će obogatiti okus vašeg jela bez dodavanja suvišnih kalorija.

Jedna žlica začinskog bolja sadrži samo 1 kaloriju.

Origano

Osim kao začin za pizzu, origano možete koristiti i u pripremi crvenog mesa, piletine i salate. Ima prepoznatljiv okus i miris koji će obogatiti vaša jela.

Jedna žličica origana sadrži samo 3 kalorije.

Kumin

U pripremanju jela se najčešće koristi kumin u prahu ili pak sjemenke kumina. Odlično se slaže s piletinom i kokicama.

Jedna žličica kumina sadrži samo 7 kalorija.

Kurkuma

Ovaj indijski začin može pomoći kod probavnih tegoba. Dodajte ga u variva ili juhe. Također ga možete koristiti u pripremi vegetarijanskih jela.

Jedna žličica kurkume sadrži samo 1 kaloriju.

Svježi đumbir

Naribani svježi đumbir je odličan za salate, marinade za tofu ili piletinu. Đumbir se dugo godina koristi za ublažavanje mučnina.

Jedna žličica đumbira sadrži samo 2 kalorije.

Cimet

Zadovoljit će vašu žudnju za slatkim. Možete ga dodati u čaj, zobene pahuljice ili jogurt. Ima odlična protuupalna svojstva i smanjuje rizik od nastanka kardiovaskularnih bolesti.

Jedna žličica cimeta sadrži samo 2 kalorije.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije