Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Očistite organizam od šećera u 10 dana!

Očistite organizam od šećera u 10 dana!

Očistite organizam od šećera u 10 dana!
  • Objavljeno: Petak, 23.09.2016.
  • Broj pregleda: 4.626
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Masnoće u krvi izazivaju brojne zdravstvene probleme i debljanje. Istraživanja su pokazala da je šećer glavni uzrok pretilosti i bolesti poput dijabetesa tipa 2, bolesti srca, raka, demencije, neplodnosti i akni.

Prosječni Amerikanac troši čak 22 žličica šećera dnevno, a nažalost većina ljudi ne shvaća koliko zapravo šećera unese u organizam putem hrane.

Istraživanja pokazuju da šećer stvara ovisnost kao kokain. No, postoji način da očistite tijelo od šećera u samo 10 dana i promijenite svoje prehrambene navike.

Izbjegavajte sve kalorične napitke

Kalorije iz napitaka su gore od kalorija iz krute hrane, jer se brzo apsorbiraju u tijelo i mogu brže povećati razinu šećera u krvi. Gazirana pića su često povezana s pretilošću i dijabetesom tipa 2.

Nikako ne možete izgubiti suvišne kilograme? Vrijeme je za detoksikaciju!

Potpuna apstinencija

Šećer nikako ne smijete konzumirati. Morate ga u potpunosti izbjegavati kako ne biste upropastili detoksikaciju. Čuvajte se proizvođača koji koriste trikove za skrivanje šećera na deklaracijama.

Jedite više proteina

Proteini će pomoći uravnotežiti razinu šećera u krvi i smanjiti glad. Jedite proteine ​​iz cjelovitih namirnica u svakom obroku.

Ne izbjegavajte masnoće

Kao što je nedavno istraživanje pokazalo, mast ne uzrokuje debljanje. Masnoća će vas držati sitima i uravnotežit će razinu šećera u krvi. Konzumirajte zdrave masnoće iz namirnica kao što su avokado, maslinovo ulje, orasi i riba.

Jedite prave ugljikohidrate

Slobodno jedite neograničene količine povrća. Izbjegavajte škrob i ugljikohidrate kao što su žitarice ili grah.

Imajte rezervni plan

Morate imati obroke za hitne slučajeve kao što su iznenadna glad ili ako niste u mogućnosti kupiti neku zdravu namirnicu. U narednih 10 dana nosite sa sobom neki mali zdravi obrok.

Pripremite detoksikacijski napitak od đumbira i krastavaca koji otapa mast!

Izbjegavajte gluten i mliječne proizvode

Izbjegavajte sve mliječne proizvode i gluten. Ove namirnice uzrokuju upalu i mogu izazvati glad.

Naspavajte se

Nedostatak sna remeti rad hormona, povećava želju za nezdravom hranom i smanjuje snagu volje. Spavajte najmanje 7 sati svake noći.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije