Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ova hrana će vam pomoći u borbi protiv raka!

Ova hrana će vam pomoći u borbi protiv raka!

Ova hrana će vam pomoći u borbi protiv raka!
  • Objavljeno: Petak, 24.06.2016.
  • Broj pregleda: 925
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Postoje namirnice koje vam mogu pomoći u borbi protiv raka i spriječiti širenje kancerogenih stanica. Znanstvenici su ustanovili da su u borbi protiv raka sljedeće namirnice jako učinkovite.

Grah i mahunarke

Jedna šalica graha sadrži čak 13 grama vlakana. To je 50% preporučene dnevne doze. Jako su dobar izvor proteina, kalcija, kalija i magnezija, a većina vrsta graha sadrži visok udio antioksidanata.

Mlijeko

Obogaćeno mlijeko i mliječni proizvodi su jako dobar izvor kalcija i vitamina D. Kod kupovine mlijeka odaberite obrano mlijeko jer sadrži manje zasićenih masti.

Vino

Crno vino je odličan izvor polifenola i antioksidanata koji smanjuju rizik od nastanka kardiovaskularnih bolesti i različitih vrsta raka.

Provjerite zašto je dobro popiti čašu crnog vina!

Mrkva

Brojna istraživanja su pokazala da je mrkva odlična za prevenciju bolesti očiju. Mrkva sadrži malo kalorija i puno vitamina, minerala i vlakana.

Kupus

Kupus, naročito crveni, je odličan izvor antioksidanata koji ublažavaju upalu. Kiseli kupus je odličan izvor probiotika koji poboljšavaju zdravlje probavnog sustava i smanjuju rizik od nastanka kroničnih upalnih bolesti.

Jabuke

Istraživanja su pokazala da jabuke mogu smanjiti rizik od raka usne šupljine za 18%, grla za 41%, dojke za 24%, jajnika za 24% i prostate za 7%.

Sladić

Sladić ima moćno protuupalno, antivirusno i antikancerogeno djelovanje. Sladić poboljšava zdravlje jetre i potiče eliminaciju toksina.

Borovnice

Jako su dobar izvor antioksidanata koji smanjuju rizik od nastanka slobodnih radikala. Borovnice su odličan izvor vitamina i minerala, a nedavna istraživanja su pokazala da sudjeluju u regulaciji krvnog tlaka.

Uživajte u sezoni borovnica uz ove ukusne muffine!

Češnjak

Znanstvenici su ustanovili da češnjak može smanjiti rizik od nastanka različitih vrsta raka, a naročito djelotvornim se pokazao u prevenciji raka želuca.

Avokado

Nedavno istraživanje je pokazalo da je avokado odličan za smanjenje rizika od nastanka leukemije. Znanstvenici su ustanovili da avokado potiče stanice raka na samouništenje, a pri tome nema negativan utjecaj na zdrave tjelesne stanice.

Kava

Kava ima moćno antioksidacijsko djelovanje i znanstvenici su ustanovili da osobe koje svakodnevno piju 2 do 3 šalice kave imaju manji rizik od nastanka niza bolesti.

Brokula

Jedna šalica brokule sadrži oko 10 grama vlakana koji smanjuju rizik od nastanka bolesti kardiovaskularnog i probavnog sustava. Jedna šalice brokule je dovoljna da zadovoljite dnevnu potrebu za vitaminom C i K.

Provjerite kako se brokula bori protiv raka!

Tamno zeleno lisnato povrće

Tamno zeleno lisnato povrće je jako dobar izvor vitamina A, C, K i folne kiseline. Nedavna istraživanja su pokazala da tamno zeleno lisnato povrće smanjuje rizik od nastanka raka mokraćnog mjehura.

Trešnje

Trešnje imaju odlično protuupalno djelovanje, jako su dobar izvor vlakana i smanjuju rizik od nastanka raka debelog crijeva.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije