Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ovi vitamini potiču rast kose!

Ovi vitamini potiču rast kose!

Ovi vitamini potiču rast kose!
  • Objavljeno: Subota, 16.04.2016.
  • Broj pregleda: 2.616
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Svaki dan u prosjeku gubimo 50 do 100 vlasi. To je potpuno normalan proces i kosa se u normalnim uvjetima bez poteškoća obnavlja. No, ponekad dolazi do pojačanog opadanja kose a tijelo nije u mogućnosti jednako brzo potaknuti rast novih vlasi. Najčešći uzročnik pojačanog opadanja kose je nepravilna prehrana i manjak određenih vitamina.

Vitamin B7 (biotin)

Biotin je vitamin topiv u vodi što znači da se tijelo vrlo lako oslobađa viška biotina. Drugim riječima, jako teško ćete pretjerati s unosom biotina. Manjak uzrokuje niz nuspojava a jedna od njih je i pojačano opadanje kose.

Provjerite što se događa s vašim tijelom ako svaki dan jedete jaja!

Ovaj vitamin je ključan za proizvodnju aminokiselina u tijelu. Aminokiseline grade proteine, a kosa je čak 90% proteina. Osim što potiče rast kose, biotin poboljšava njezinu elastičnost i odličan je za njegu suhe kose. Neki od najboljih izvor biotina su:

  • jaja
  • zobene pahuljice
  • kvasac
  • orašasti plodovi (naročito kikiriki, bademi i orasi).

Vitamin C

Vitamin je također topiv u vodi a manjak vitamina C najčešće prvo primijetimo na koži i kosi. Kosa postaje lomljiva, pojačano opada, a koža suha i sklona prijevremenom nastanku znakova starenja.

Provjerite nedostaje li vašem tijelu vitamina C!

Vitamin C ima antioksidacijsko svojstvo, smanjuje razinu slobodnih radikala u tijelu i ključan je za proizvodnju kolagena. Kolagen čini oko 1/3 vašeg tijela i potreban je za izgradnju vezivnog tkiva. Neki od najboljih izvora vitamina C su:

  • kivi
  • papaja
  • citrusno voće (naranča, grejp, limun)
  • dinja
  • bobičasto voće (jagode, borovnice, maline, kupine)
  • kupusnjače (brokula i prokulice).

Vitamin D

Istraživanja su pokazala da manjak vitamina D povećava rizik od pojačanog opadanja kose a također je neophodan za zdravlje i ljepotu kože. Vitamin D je jedan od najvažnijih spojeva i tijelo ga koristi za rast kose. Najbolji izvor vitamina D je sunce, a sadrže ga i sljedeće namirnice:

  • gljive
  • masna riba (losos, sardine, tuna)
  • riblje ulje
  • obogaćeni mliječni proizvodi.

Saznajte kako vitamin D potiče mršavljenje!

Vitamin B2 (riboflavin)

Brojna istraživanja su pokazala da manjak željeza u tijelu uzrokuje opadanje vode, a tijelo ne može apsorbirati željezo bez vitamina B2. Drugim riječima, sve i ako unosite odgovarajuću količinu željeza, to će biti uzaludno ako ne unosite odgovarajuću količinu vitamina B2. Neki od najboljih izvora vitamina B2 su:

  • jaja
  • riža
  • mlijeko i mliječni proizvodi
  • gljive
  • zeleno lisnato povrće, prokulice i brokula.
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije