Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ovu hranu treba jesti svaki sportaš!

Ovu hranu treba jesti svaki sportaš!

Ovu hranu treba jesti svaki sportaš!
  • Objavljeno: Srijeda, 03.08.2016.
  • Broj pregleda: 1.450
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Redovita tjelovježba je ključna za održanje dobrog zdravlja i raspoloženja. Kako biste mogli nesmetano vježbati i istovremeno ostali zdravi, svakako morate redovito jesti hranu koja dokazano može povećati tjelesnu kondiciju i poboljšati rezultate vježbanja.

Cikla

Cikla je jedna od najzdravijih namirnica u svijetu. Osim što je odličan izvor antioksidanata i protuupalnih spojeva, jako je dobra za detoksikaciju tijela. Istraživanja su pokazala da cikla pomaže neutralizirati oštećenja uzrokovana slobodnim radikalima i eliminira toksine koji smanjuju razinu energije.

Pripremite protuupalni smoothie od cikle i trešanja!

Maca prah

Maca prah povećava razinu energije, izdržljivost i fizičku kondiciju. Posljednja istraživanja su pokazala da maca prah može pomoći osobama koje boluju od anemije, kroničnog umora, gubitka pamćenja i manjka koncentracije. Maca prah je jako lako uvrstiti u svakodnevnu prehranu jer ga se može dodati u gotovo sve vrste jela.

Losos

Losos je odličan izvor proteina i omega 3 masnih kiselina koje sudjeluju u sintezi proteina. Uz to, losos ima moćno protuupalno djelovanje koje regulira funkcioniranje svake tjelesne stanice. Stručnjaci preporučuju barem 3 porcije masne ribe tjedno.

Kurkuma

Kurkuma je odličan izvor antioksidanata i protuupalnih spojeva koji smanjuju oksidacijska oštećenja i sprječavaju nastanak niza bolesti i poremećaja. Odlična je za prevenciju svih kroničnih bolesti, uključujući i artritis. Jako lako ju možete uvrstiti u svakodnevnu prehranu i dodati u gotovo sva jela.

Zeleni čaj

Zeleni čaj se preporuča svim sportašima jer je odličan izvor bioflavonoida koji poboljšavaju dotok kisika prema svim tjelesnim stanicama. Zeleni čaj ima moćno antioksidacijsko djelovanje i smanjuje rizik od nastanka kroničnih bolesti. Može pomoći u bržem oporavku tijela nakon napornog i intenzivnog treninga.

Spirulina

Spirulina je vrsta morskih algi i ima odlično djelovanje na zdravlje cjelokupnog organizma. Nedavna istraživanja su pokazala da sportaši koji redovito uzimaju spirulinu imaju veću sportsku izdržljivost, u odnosu na osobe koje ne uzimaju spirulinu.

Saznajte što je spirulina i zašto je dobra za vaše zdravlje!

Jogurt

Jogurt, naročito ako je obogaćen probioticima, može pomoći u boljoj kontroli apetita i tjelesne težine. Istraživanja su pokazala da je jogurt odličan za povećanje sportske izdržljivosti i razine energije. Vrlo ga je lako uvrstiti u svakodnevnu prehranu, pristupačan je i hranjiv.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije