Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prehrana za vrijeme menopauze

Prehrana za vrijeme menopauze

Prehrana za vrijeme menopauze
  • Objavljeno: Srijeda, 15.02.2012.
  • Broj pregleda: 20.038
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Jeste li počeli dobivati kilograme zbog menopauze? Ne brinite, mi smo smislili briljantnu dijetu da bi se osjećali bolje i izgubili kilograme.

Mnoge žene boje se menopauze ali za tim nema nikakve potrebe. Možda ćete doživjeti navale vrućine, promjene raspoloženja, suhu kožu i osteoporozu . Ono što jedete može napraviti veliku razliku u načinu na koji osjećate simptome menopauze. Zato smo smislili prehranu koja će vam pomoći da izgubite kilograme, borite se sa simptomima menopauze i povećate unos kalcija, a to će smanjiti rizik od osteoporoze.

Zašto dobivate kilograme?

Glavni razlog za dobivanje kilograma tijekom menopauze je usporavanje metabolizma što je posljedica starenja. Kako starimo, našem tijelu treba duže da se rješi kalorija.

Drugi razlog za dobitak kilograma tijekom menopauze je to što se tijelo usporava, i u nekim slučajevima zaustavi proizvodnju estrogena. Znanstvenici ne razumiju potpuno vezu između masti i estrogena, ali znaju da može doprinijeti nakupljanju kilograma.

Jedite pravilno tijekom menopauze uz ove savjete!

Nutricionisti znaju da ono što jedete možete utjecati na vaše raspoloženje. Postoji mnogo dokaza da neke namirnice, kao što je tofu i svježe voće i povrće koje sadrži antioksidanse, mogu smanjiti simptome menopauze. Ova dijeta sadrži puno takve hrane, malo masti i puno vlakna. Bogata je kalcijem, što je potrebno za zdravlje kosti.

Promjene životnog stila mogu puno pomoći. Vježbe s utezima mogu pomoći da ojačate kosti, a kako pada razina estrogena, kosti postaju slabije. Ova vrsta vježbe oblikuje mišiće, a što su vam mišići jači trošite više kalorija.

Mnoge žene su zaključile da joga pomaže kod menopauze. Ne samo da je dobra za kosti i mišiće, nego i vježbe disanja pomažu da smanjite navale vrućine, tjeskobu i promjene rspoloženja. A i joga je jako opušajuća.

Što možete jesti?

Vrlo je lagano. Samo tri obroka i jedan ili dva međuobroka dnevno. Pokušajte se kloniti alkohola, kofeina i začinjene hrane jer to može pogoršati navale vrućine. Također, trebali bi eksperimentirati s hranom koju vjerojatno ne jedete kao što je tofu, sojino mlijeko, orasi i sjemenke. Pijte puno vode (6 do 8 čaša dnevno) jer će vam to dati više energije i pomoći da se riješite urinarnih infekcija, kao što je cistitis, koji je čest kod menopauze.

Provjerite što nas sve čeka i kako si pomoći u menopauzi!

Izaberite bilo koji od ovih međuobroka, a možete imati dva dnevno:

  • šaka crvenog grožđa ili borovnica
  • šaka sušenih brusnica, sušenih marelica ili sušenih smokava
  • šaka badema, kikirikija ili oraha
  • jabuka, banana ili naranča
  • dva zobena kolačića, bilo koja vrsta
  • mala šalica niskomasnog voćnog jogurta
  • mala šalica niskomasnog svježeg sira
  • mala zdjelica voće salate

Primjeri dnevnih obroka

Doručak

Zdjelica zobene kaše s mlijekom od soje ili poluobranim mlijekom, zaslađeno čajnom žličicom meda ili s mrvicom soli.

Ručak

Pečeni krumpir s tunom, pečeni grah, sir ili soja.

Sendvič s piletinom, tunom ili niskomasnim sirom i salata.

Mali omlet od dva jaja sa svježe nasjeckanim povrćem po vašem izboru.

Večera

Losos ili tuna sa žara s pireom od krumpira i graškom.

Prženo povrće s tjesteninom ili rižom pomiješano s nasjeckanom piletinom, šunkom ili jajima ako ste vegetarijanac.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije