Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Razumijevanje oznaka na hrani

Razumijevanje oznaka na hrani

Razumijevanje oznaka na hrani
  • Objavljeno: Subota, 09.01.2010.
  • Broj pregleda: 1.450
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Obratite pažnju na ove oznake koje mogu biti ključ za zdraviju prehranu.
Bacite pogled na naljepnicu i vidjet ćete popis sastojaka. Glavni sastojci u hrani uvijek su na prvom mjestu. To znači da, ako prvih nekoliko sastojaka ima visoke masnoće, poput vrhnja, maslaca ili ulja, u pitanju je visoko masna hrana.

Većina oznaka na hrani također sadrži prehrambene analize. To će vam obično reći koliko kalorija ima u jednom dijelu i koliko kalorija se nalazi u 100 grama. Ako pokušavate izgubiti na težini, onda je posebno korisno znati koliko kalorija se nalazi u jednom dijelu hrane koju gledate.

Analiza će vam reći količinu masnoće, zasićenih masnoća, šećera i soli na 100 grama. Ove korisne smjernice će vam pomoći da odlučite da li ima puno masnoća ili šećera.

Male količine masti = manje od tri grama masti na 100 grama.
Visoke količine masnoća = više od 20 grama masti na 100 grama.
Male količine šećera = manje od pet grama šećera na 100 grama.
Visoke količine šećera = više od 15 grama šećera na 100 grama.

Zapamtite, ključ zdrave prehrane je u ravnoteži.

Ako kupujete gotovo jelo, provjerite oznake da biste vidjeli kalorije, masti, soli i šećer. Zdravije opcije obično imaju manje kalorija i masti od standardnih namirnica.

Ali zapamtite da čak i 'zdraviji' gotovi obroci vjerojatno imaju više masti i kalorija nego domaći ekvivalenti. Ako napravite obrok sami, možete uštedjeti i novac i kalorije.

Ako ste u potrazi za međuobrokom, pokušajte zamijeniti redovni obrok za zdraviji i s manje kalorija.

Većina čokoladica sadrži između 250 i 450 kalorija. Jabuka, s druge strane, je slatka, zasiti će vas i obično sadrži samo 50 kalorija.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije