Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Smoothie - jednostavan i učinkovit lijek za dijabetičare

Smoothie - jednostavan i učinkovit lijek za dijabetičare

Smoothie - jednostavan i učinkovit lijek za dijabetičare
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 26.05.2014.
  • Broj pregleda: 5.264
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Smoothie je jednostavan i brz obrok, ali mnogi od njih sadrže visoku razinu kalorija i ugljikohidrata, što predstavlja problem za  osobe koje pate od dijabetesa.

Porcija smoothieja koja se preporučuje od svjetskih stručnjaka je puno manja od porcije koje dobijete u raznim restoranima. Smoothie je lako uvrstiti u svakodnevnu prehranu. Može postati svakidašnji izbor za doručak ili revitalizirajući međuobrok.

Ove vrste smoothieja također koriste sezonske namirnice. Zajedno s jogurtom, orašastim plodovima ili ovčjim sirom, vam osiguravaju odličnu razinu proteina, zbog kojih će ih vaše tijelo probavljati sporije. Zauzvrat će razina šećera u krvi biti stabilna, što je pravi izazov za osobe koje pate od dijabetesa.

Smoothie od borovnica i badema

Sadrži puno proteina iz jogurta, badema i mlijeka, kao i vlakana iz borovnica i pšeničnih klica, čime čini zadovoljavajući obrok.

Smoothie od malina i maslaca od kikirikija

Svježe maline su odličan izvor vlakana, a maslac od kikirikija će vašem tijelu osigurati zdrave masti koje su potrebne za zdravlje srca i krvožilnog sustava. Ovaj smoothie će duže vrijeme održavati stabilnu razinu šećera u krvi.

Smoothie od banane, jagode i sjemenki lana

Tofu će obogatiti okus i osigurati izvor proteina, sjemenke lana će osigurati odličan izvor vlakana i omega 3 masnih kiselina. Sjemenke lana svakako sameljite kako bi tijelo apsorbiralo sve hranjive tvari.

Smoothie od jabuke i špinata

Spoj jabuke, špinata i jogurta daje pravo bogatstvo okusa. Malo javorova sirupa je sasvim dovoljno da se okus dodatno obogati, ali da ne uzrokuje nagle promjene razine šećera u krvi.

Smoothie od malina i ovčjeg sira

Ovaj smoothie je odličan izvor proteina iz ovčjeg sira i vlakana iz malina. Zob će održavati stabilnu razinu šećera, a malo meda obogaćuje okus.

Smoothie od borovnica i maslaca od badema

Kombinacija jogurta i maslaca od badema će ublažiti gorko slatkasti okus borovnica. Ako vam treba dodatan razlog za ovaj smoothie, trebate znati da su istraživanja pokazala da borovnice pospješuju funkcije mozga.

Smoothie od kelja, jagoda i đumbira

Kada radite smoothie sa zelenim povrćem, kao što je špinat ili kelj, okus će biti znatno bolji ako prvo miksate sve sastojke, osim leda. Led dodajte tek na kraju i ponovo miksajte.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije