Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Što jesti za prekrasnu kožu?

Što jesti za prekrasnu kožu?

Što jesti za prekrasnu kožu?
  • Objavljeno: Petak, 26.02.2010.
  • Broj pregleda: 6.300
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Jagode, agrumi, crvene paprike, brokule

Proizvodi bogati vitaminom C su ključni za proizvodnju i stvaranje kolagena. Pokušajte jesti dva obroka voća, jedan obrok crvene paprike i/ili brokule svaki dan.

Sjeme suncokreta i badema

Bogati su vitaminom E, antioksidansom koji radi kako bi zaštitio kožu od UV-vezanih slobodnih radikala. Gornji slojevi kože sadrže visoke razine E vitamina koji pomaže stanicama da ostanu zdrave. Pojedite 2 žlice sjemena ili 23 badema dnevno.

Tamno narančasto, lisnato zeleno i crveno povrće

Slatki krumpir i špinat su prepunim antioksidansom beta-karotenom. Vaše tijelo ga pretvara u vitamin A, koji regulira stanice kako bi površina kože bila glatka. Karotenoidi mogu smanjiti osjetljivost kože na suncu. Jedite tri obroka dnevno.

Žitarice, nemasno meso, svinjetina, perad, kamenice

Ova hrana je bogata bjelančevinama, puna željeza i cinka, minerala ključnih za zdravu funkciju kože. Crvene krvne stanice trebaju željezo da bi prenosile kisik do kože zbog čega ona izgleda zdravo i sjajno. Jedite 1 porciju žitarica, 1 porciju veličine dlana mesa ili peradi ili 3 kamenice dnevno.

Divlji losos, skuša, orasi

Ove ribe i orašasti plodovi bogati su omega-3 masnim kiselinama, koje se bore protiv upala u tijelu uzrokovanih suncem i stresom. Upala stvara slobodne radikale, a slobodni radikali pridonose starenju kože. Jedna studija je pokazala da starije osobe koje konzumiraju više ribe i povrća tijekom svog života imaju manje bora od onih koji jedu više mesa, izvještava Journal of the American College of Nutrition. Jedite 5 obroka ribe tjedno.

Cjelovite žitarice

Australski istraživači su pronašli da dijeta s niskim glikemičkim indeksom (više cjelovitih žitarica, proteina i rafiniranih ugljikohidrata u odnosu na proizvode kao što su bijeli kruh) može smanjiti akne. Jedan od razloga je taj što namirnice s niskim glikemijskim indeksom pomažu zadržati stalnu razinu inzulina, dok rafinirani ugljikohidrati i šećeri povisuju razinu inzulina. Povišenje može povećati proizvodnju androgena, hormona koji može uzrokovati akne. Pokušajte jesti tri obroka dnevno.

Voda

Stanice kože sadrže uglavnom H20, a ako ste dehidrirani, koža će izgleda loše. Spriječite dehidraciju i pijte vodu kada ste žedni. Pijte najmanje 6 čaša dnevno.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije