Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Što znate o mastima?

Što znate o mastima?

Što znate o mastima?
  • Objavljeno: Četvrtak, 09.12.2010.
  • Broj pregleda: 3.258
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kakvo je vaše razumijevanje masnoća? Je li to dobro ili loše za nas? Masti su od vitalnog značaja za naše zdravlje. Masti pružaju našim tijelima energiju, posebno omega 3  i omega 6 masne kiseline.

Omega 3 i  omega 6 masti su od vitalnog značaja za naše zdravlje i treba ih konzumirati u omjeru 1:4. Problem kod većine je da je omjer omega 3 i omega 6 masti više kao 1:25. Kada omega 6 masti prevagnu omega 3 masti, može se dogoditi sljedeće:

  • srčani udar
  • rak
  • gojaznost
  • otpornost na inzulin
  • dijabetes
  • astma
  • artritis
  • lupus
  • depresija
  • shizofrenija
  • hiperaktivni poremećaj
  • postporođajna depresija
  • alzheimerova bolest
  • kronična upalna bolest
  • demencija

Ono što trebate shvatiti je da naša tijela ne proizvode omega 3 i  omega 6 masti. Ove masti treba konzumirati kroz prehranu. Omega 3 masti mogu se naći u zelenom lisnatom povrću, masnoj ribi, orasima, jajima i mesu.

Omega 6 masti se nalaze u canola ulju, suncokretovom ulju i ulju šafranike. Eliminirajte trans masne kiseline i masti koje su hidrogenirane / djelomično hidrogenirane i biljna ulja. Masti su grijane pri ekstremno visokim temperaturama i hranjive tvari su uništene. Stoga, konzumiramo slobodne radikale koji mogu dovesti do bolesti. Osim toga, sastav trans masnih kiselina oponaša sastav plastike.

Sve što se konzumira u izobilju nije dobro za nas. Sve se vrti oko ravnoteže. Ako konzumirate životinjske masnoće iz organskog uzgoja, onda je to u redu. Kada jedete životinjske masti s loših farmi i iz lošeg uzgoja, tu nastaju problemi.

Osim toga, trebali biste jesti sve vrste mesa, riba jedan dan, piletina sljedeći, crveno meso i tako dalje. Ako jedete raznoliku hranu, konzumirat ćete i različite hranjive tvari.

Ako vam je većina prehrane sastavljena od procesirane hrane, kofeina, rafiniranog šećera i alkohola onda morate početi uvoditi prehrambene promjene. Počnite polako eliminacijom nezdrave hrane, osjećat ćete se i izgledati bolje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije