Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Trikovi za kontroliranje apetita

Trikovi za kontroliranje apetita

Trikovi za kontroliranje apetita
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 05.11.2012.
  • Broj pregleda: 17.588
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Izgleda jednostavno kada pomislite da trebate samo smanjiti unos kalorija i kilogrami će se gubiti. Ipak, vaše tijelo gotovo uvijek protestira, a hormon gladi (ghrelin) se oslobađa bez obzira na snagu volje. Na sreću, postoje trikovi koji će vam pomoći u suzbijanju apetita i žudnje za hranom, i to na zdrav način!

Unosite proteine

Nutricionisti uvijek ističu važnost unosa proteina, a to nije bez razloga. Proteini vas održavaju duže sitima jer tijelu treba više vremena da ih razgradi. Također je važno doba u koje jedete proteine. Najbolji obrok za unos proteina je doručak jer će vas dugo držati sitima i spriječiti žudnju za hranom koja nastaje u popodnevnim satima. Za doručak unesite barem 30 grama proteina.

Jedite krumpire

Mnogi misle kako je škrob u sastavu krumpira štetan, ali krumpiri sadrže vrstu škroba koja odolijeva probavnim enzimima. Zbog sporije razgradnje, krumpiri će vas držati duže sitima. Najzdraviji oblik krumpira je kuhani, a možete ga začiniti raznim zdravim začinskim biljem kako biste poboljšali njegov okus.

Isprobajte hranu koja smanjuje apetit!

Unosite zdrave masti

Potpuno uklanjanje masnoće iz prehrane može prouzročiti žudnju za hranom. Jedite nezasićene masne kiseline koje ćete pronaći u namirnicama kao što su orašasti plodovi, maslinovo ulje ili avokado. Ipak, budite oprezni kod količine koju unosite jer bi količina kalorija iz nezasićenih masnih kiselina trebala sadržavati najviše 20% dnevnih potreba za kalorijama.

Vježbajte

Samo 60 minuta tjelovježbe visokog intenziteta može apetit održavati smanjenim i do 2 sata poslije. Najbolji tip tjelovježbe je aerobna tjelovježba jer snižava razinu ghrelina i povećava oslobađanje hormona koji suzbija apetit.

Žvačite žvakaću gumu

Jedno istraživanje je pokazalo da osobe koje žvaču žvakaću gumu sat vremena ujutro unesu u prosjeku 67 kalorija manje za vrijeme ručka. Jedna teorija jest da žvakanje žvakaće gume stimulira živce čeljusti koji potom šalju signale mozgu da tijelo ne treba hranu.

Saznajte kako avokado pomaže u regulaciji apetita!

Pijte vodu

Blaga dehidracija uzrokuje simptome koji su slični simptomima kada je tijelo gladno, stoga mnogi ljudi žeđ zamjenjuju s glađu. Ako ste nedavno jeli, a ponovno osjećate glad, moguće je da je u pitanju žeđ, stoga popijte čašu vode kako biste ju utažili.

Jedite jabuke

Jabuke su odlične za mršavljenje. Sadrže topiva vlakna i pektin koji će pomoći da duže osjećate sitost. Sadrže malo kalorija, odlične su za reguliranje razine šećera u krvi i sprječavaju nagli pad energije tijekom dana koji se događa brojnim ljudima.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Čarolija okusa na vašem blagdanskom stolu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije