Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ubrzajte metabolizam za samo jedan dan!

Ubrzajte metabolizam za samo jedan dan!

Ubrzajte metabolizam za samo jedan dan!
  • Objavljeno: Subota, 27.06.2015.
  • Broj pregleda: 5.569
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Želite da vaše tijelo postane stroj koji čudesno troši sve kalorije koje unesete? Da biste to postigli, morate ubrzati rad vašeg metabolizma, a to možete postići u samo jednom danu!

7:00 - izađite van

Izađite van u prirodu i provedite vrijeme izlažući se sunčevom svjetlu. Osim što će vas to razbuditi, potaknut će i rad vašeg metabolizma. Istraživanja su pokazala da osobe koje u jutarnjim satima provode vrijeme izlažući se sunčevom svjetlu, imaju manji rizik od nastanka pretilosti, bolje su raspoložene i lakše gube suvišne kilograme.

7:30 - vježbajte

Ako ste već usvojili naviku vježbanja u jutarnjim satima, svakako povećajte intenzitet vježbanja. Znanstvenici su ustanovili da intenzivan trening u jutarnjim satima potiče potrošnju kalorija kasnije tijekom dana. Ako nemate vremena za duge treninge, vježbajte oko 20 minuta i u to vrijeme brzo izmjenjujte intenzitet vježbanja. Primjerice, 60 sekundi trčite najbrže što možete, a iduće 2 minute brzo hodajte.

8:30 - doručkujte

Za doručak je važno unesti proteine. Ako imate naviku doručkovati pekarske proizvode, povećavate rizik od nastanka žudnje za grickalicama kasnije u danu. Doručak treba sadržavati oko 30 grama proteina. Kvalitetan doručak može spriječiti nagle promjene razine šećera u jutarnjim satima, a za vas to znači bolje raspoloženje i veću razinu energije.

9:00 - pijte čaj

Umjesto kave popijte čaj. Najbolji izbor je zeleni čaj jer on također sadrži kofein, a istovremeno potiče potrošnju kalorija. Zeleni čaj također sadrži katehine (moćne antioksidante) koji smanjuju razinu slobodnih radikala i revitaliziraju organizam.

10:00 - prošećite

To može biti kratko hodanje dok razgovarate. Osobe koje se tijekom dana redovito ustaju i iskorištavaju svaku priliku za kretanjem, imaju manji rizik od nastanka pretilosti i lakše skidaju suvišne kilograme.

12:00 - preskočite sokove

Istraživanja su pokazala da u ovo doba veliki broj ljudi osjeća potrebu za ispijanjem sokova s velikim udjelom šećera. Sokovi povećavaju rizik od nastanka pretilosti, dijabetesa tipa 2 i metaboličkog sindroma. Također uzrokuju nakupljanje masti na području trbuha i nagle promjene razine šećera u krvi.

15:00 - pojedite tamnu čokoladu

Nekoliko kockica tamne čokolade u popodnevnim satima može povećati razinu energije, ukloniti osjećaj umora, potaknuti koncentraciju, a istovremeno spriječiti nastanak žudnje za grickalicama. Tamna čokolada je zdrava i može potaknuti mršavljenje, ali samo ako se konzumira u umjerenim količinama.

17:00 - smijte se

Potaknite dobro raspoloženje i stvorite ugodnu atmosferu. Istraživanja su pokazala da osobe koje se dnevno iskreno smiju barem 10 minuta imaju brži metabolizam, manji rizik od nastanka pretilosti i dnevno troše oko 50 kalorija više.

20:00 - opustite se

Što god je u pitanju i što god vas muči, morate pronaći način da se opustite. Ovo je savršeno vrijeme da uživate u svojem hobiju i radite ono što volite. Istraživanja su pokazala da je razina stresa u ovo doba izrazito visoka jer su ljudi u ovo doba skloni prekomjernom razmišljanju i analiziranju svega što im se taj dan dogodilo.

22:00 - pripremite se za spavanje

Svoje obaveze ste ispunili i sada se možete opustiti. Prozračite sobu, istuširajte se, popijte čaj od kamilice i legnite u krevet. Zaboravite na elektronske uređaje jer oni ometaju proizvodnju melatonina. Osobe koje svaki dan spavaju barem 8 sati dokazano imaju brži metabolizam od onih koji spavaju manje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije