Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Upoznajte zdrave prehrambene navike u različitim dijelovima svijeta!

Upoznajte zdrave prehrambene navike u različitim dijelovima svijeta!

Upoznajte zdrave prehrambene navike u različitim dijelovima svijeta!
  • Objavljeno: Petak, 07.10.2016.
  • Broj pregleda: 743
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Francuzi jedu polako

Jedete li polako kao Francuzi, možete uživati u svakom zalogaju i brže osjetiti sitost što rezultira manjim unosom kalorija. Uzmite si vremena i uživajte u ukusnom obroku s prijateljima ili obitelji.

Japanci jedu manje porcije

Manja količina jela obično znači manje kalorija. Istraživanja pokazuju da ljudi koji jedu veće porcije imaju veću vjerojatnost za pretilost i lošije zdravlje. Japanci prvo jedu juhu, koja je također poslužena u manjim tanjurima, a opet u dovoljnoj količini da vas barem djelomično zasiti. Tradicionalna japanska prehrana ne uključuje puno crvenog mesa , a istraživanja pokazuju da je todobro za zdravlje.

Usvojite ovih 11 navika i ubrzajte metabolizam!

U Indiji koriste puno začina

Indijska hrana je obogaćena travama i začinima kao što su kurkuma, curry, đumbir i kardamom. Ti sastojci su puni antioksidansa i drugih elemenata koji pogoduju zdravlju. Indijci također koriste ljute začine koji mogu pomoći da manje pojedemo.

Grčka je specifična po mediteranskoj prehrani

Postoje mnoge kulture i prehrambene navike diljem Mediterana, ali tradicionalna grčka prehrana dokazano smanjuje rizik od srčanih bolesti i raka. Njihova prehrana bazira se na voću i povrću, siru, ribi, maslinovom ulju i malim količinama vina.

Talijani vole crno vino

Živjeli! Istraživanja pokazuju da umjerena konzumacija vina može smanjiti rizik od nastanka srčanih bolesti. No, ključ je u umjerenosti: jedna čaša dnevno za žene, dvije za muškarce. Više od toga može negativno utjecati na zdravlje.

Fermentirana hrana u Norveškoj

Ako neku namirnicu pohranimo na duži period u slanu vodu ili uz dodatak drugih začina, ta namirnica mijenja kemijski sastav i okus. To znači da se dogodio proces fermentacije kojim se dobivaju prirodni izvori probiotika, a probiotici su dobre bakterije koje utječu na sve, od probave do raspoloženja. Kulture diljem svijeta uglavnom fermentiraju povrće, voće, mlijeko i meso. Norvežani fermentiraju čak i pastrve i to do godinu dana te posluže s plijesni.

Saznajte koji su nam probiotici potrebni za bolje zdravlje!

Korejanci miješaju namirnice

U korejskom restoranu u jednom obroku možete dobiti ukiseljeno povrće, juhu, fermentirani kupus (kimchi), meso, jaja, ribu i svinjetinu. Miks različitih namirnica može biti zanimljiv i pomoći vam da odjednom unesete više hranjivih tvari. Kako se ne biste prejedali, u Koreji također poslužuju manje porcije.

Šveđani lome kruh

To je dobar način da pripazite na unos ugljikohidrata. Šveđani često jedu kruh od cjelovitog raženog zrna što je izuzetno zdravo i potiče probavu.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Najzdravije namirnice za prosinac

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije