Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Uvrstite u prehranu ovih 14 namirnica koje grade mišićnu masu!

Uvrstite u prehranu ovih 14 namirnica koje grade mišićnu masu!

Uvrstite u prehranu ovih 14 namirnica koje grade mišićnu masu!
  • Objavljeno: Petak, 11.08.2017.
  • Broj pregleda: 3.304
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ako vam je dosta pilećeg mesa i smeđe riže, isprobajte ove namirnice i nahranite svoje mišiće!

Kineski kupus (bok choy)

Ovo lisnato povrće sadrži malo kalorija i ugljikohidrata. Odvojite, operite i osušite listove. Zagrijte žlicu maslinovog ulja u tavi na srednjoj temperaturi i dodajte listove kupusa i tanko narezani češanj češnjaka. Pržite oko 5 minute i pojedite dok je toplo.

Škampi

85 grama škampa sadrži oko 18 grama bjelančevina.

Kaki jabuka

Ovo slatko azijsko voće ima više vitamina C od prosječne jabuke. Kaki jabuka je narančaste boje, a za konzumaciju je spremna tek kada je izrazito mekana. Izvadite žlicom meso iz jabuke. Rashladite i poslužite kao ukusan desert.

Prepoznajte manjak proteina!

Školjke

85 grama kamenica sadrži oko 11 g bjelančevina, dok ista količina dagnji sadrži gotovo dvostruko više proteina.

Quinoa

Ovo južnoameričko zrno lako zamjenjuje rižu, a sadrži znatno više proteina.

Jaretina

Jaretina sadrži malo kalorija i visoki udio proteina. Ispecite ju na roštilju, pospite limunom i ružmarinom, i poslužite.

Kuskus

Kuskus je lako skuhati. Sve što trebate su voda, lončić i par izdvojenih minuta.

Govedina

Govedina ima više kreatina od bilo koje druge hrane.

Portobello gljive

Napunite kapice gljiva piletinom i umakom od rajčice, i pecite oko 10 minuta. Ove gljive sadrže visoki udio proteina.

Heljda

Heljda sadrži više antioksidansa od zobi, ječma i pšeničnih klica.

Saznajte sve o mišićima trbuha!

Suhe šljive

Iako sadrže šećer, suhe šljive imaju visoku razinu antioksidativnih svojstava, a tijelo proživljava oksidativni stres uslijed težih oblika tjelovježbe. Suhe šljive pomažu tijelu da se brže oporavi.

Lažna pohana piletina

Pileća prsa su puna proteina, a da biste izbjegli njihovu uobičajenu pripremu, napravite lažnu pohanu piletinu. Umočite pileća prsa u jaje, zatim u kukuruzne pahuljice, sol, papar i druge začine po želji. Pecite 20 minuta na 180°C, ili dok ne poprime zlatno smeđu boju.

Edamer

Ovaj nizozemski sir je polutvrd, sadrži puno proteina, bogatog je okusa, hranjiv je i sadrži manje kalorija od ostalih polutvrdih sireva. Edamer pojedite s kriškama kruške ili u sendviču s piletinom.

Zapečeni grah

Pola šalica graha sadrži oko 6 grama proteina i puno vlakana.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije