Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Važnost pravilne prehrane

Važnost pravilne prehrane

Važnost pravilne prehrane
  • Objavljeno: Četvrtak, 19.03.2009.
  • Broj pregleda: 5.045
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Hraniti se zdravo znači jesti širok spektar vrsta hrane, ali jesti u adekvatnim količinama. Kada jedete zdravo, Vi težite da se osjećate bolje, imate tonu energije i izgledate bolje. Ako se sada ne hranite zdravo, a želite to promijeniti, nije potrebno činiti neke dramatične promjene. Male promjene mogu dovesti do značajnih rezutata.

Bolesti koje nastaju kao rezultat nezdrave prehrane

Niz oboljenja mogu biti povezana sa pogrešnom prehranom. Mnogi ljudi jedu prevelike količine hrane, jedu masnu hranu, dosta soli i šećera a nedovoljno biljnih vlakana.

  • prehrana sa dosta masne hrane i soli moze povećati rizik od nastanka srčanih oboljenja dok vrlo masna hrana povećava rizik od nastanka nekih karcinoma
  • usljed konzumiranja nedovoljno obrađene hrane, brze hrane kao i prebrzog načina života mnogi ljudi jedu neadekvatnu hranu, često sa mnogo masnoća, šećera i soli a sa nedovoljno biljnih vlakana
  • mnogi ne unose dovoljno vitamina i minerala da bi njihov organizam ostao zdrav i mogao obavljati sve aktivnosti; posebno period rasta i formiranja zahtjeva dobro izbalansiranu prehranu
  • hrana sa mnogo šećera i masnoća sadrži mnogo kalorija što sa manjkom fizičke aktivnosti dovodi do povećanja težine
  • mnogo šećera dovodi do oštećenja zuba
  • osobe koje ne unose dovoljno biljnih vlakana pate od opstipacije i mogu razviti karcinom debelog crijeva

Vodič kroz zdravu prehranu

  • 1. Uživajte u širokom izboru zdrave hrane
  • 2. Jedite dosta žitarica
  • 3. Jedite manje masnoća
  • 4. Budite fizički aktivni
  • 5. Pijte umjerene količine alkoholnih pića
  • 6. Izbegavajte sol i slanu hranu
  • 7. Izbegavajte slatkiše i slatka pića
  • 8. Jedite hranu bogatu kalcijem
  • 9. Jedite hranu koja sadrži željezo
  • 10. Pijte dosta hladne, svježe vode tokom dana
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije