Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Zdravi izbori u prehrani

Zdravi izbori u prehrani

Zdravi izbori u prehrani
  • Objavljeno: Utorak, 05.01.2010.
  • Broj pregleda: 4.483
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Pokušaj da jedete zdravije može izgledati zastrašujuće. U stvari, mijenjajući samo par svojih prehrambenih navika možete dobiti više hranjivih tvari koje vaše tijelo treba, jesti više voća i povrća i smanjiti kalorijski unos.

Pokušajte izbjeći puno kalorija i nezdravu hranu zamijeniti za zdraviju. Možete pokušati:

  • Zamijeniti masne zalogaje za slatke zalogaje voća i povrća.
  • Smanjiti veličinu porcija
  • Piti dovoljno vode

Zapamtite, male promjene čine razliku.

Ovo je metoda zamjene za smanjenje dnevnog unosa kalorija i više zdrave prehrane. To znači zaustavljanje vašeg uobičajenog obroka i zamjena sa nečim kao što je ukusna, ali zdravija hrana s manje kalorija.

Napomena: sve kalorijske vrijednosti su okvirne.

8.00: doručak

Početak je dana, a trebate nešto da vas ispuniti energijom.
STOP: pecivo s marmeladom i maslacem, sok od naranče i šalica čaja s dva šećera (415,5 kalorija).
ZAMJENA: Počnite dan uz krišku limuna u vrućoj vodi i uživajte u kaši s polu-obranim mlijekom i malo meda. Kaša će pružiti puno sporije oslobađanje energije koja će vas držati sitima sve do ručka (378,4 kalorija).

9.00: kava

Na putu do ureda odlučujete svratiti na brzu kavu.
STOP: kava s punomasnim mlijekom (200 kalorija).
ZAMJENA: Zamijenite to za obrano mlijeko i dalje ćete dobiti kofein, ali s gotovo pola kalorija manje (122 kalorije).

11.00: jutarnja užina

Gladni ste i želite nešto za užinu.
STOP: vreća čipsa (288,8 kalorija).
ZAMJENA: pregršt voća i oraha (188 kalorija).

13.00: ručak

Krenuli ste na ručak i želite nešto što će vas zasititi.
STOP: mozzarella, rajčice i kruh (487 kalorija).
ZAMJENA: krumpir sa sirom i salata. To će vas zasititi bez poslijepodnevne energetske krize (402,5 kalorije).

15.00: popodnevna užina

Vrijeme je za nešto slatko.
STOP: čokoladni keksi (168 kalorija).
ZAMJENA: komad voća. Banane su dobre ako žudite za nečim slatkim (116 kalorija).

18.30: piće nakon posla

Kraj je dana i vaši kolege odlaze na piće.
STOP: boca piva (159,8 kalorija).
ZAMJENA: čaša bijelog vina ima daleko manje kalorija (97,2 kalorije) ili popijte vodu za nula kalorija i puno zdraviji san.

20.00: večera

Večeras ste planirali učiniti nešto posebno.
STOP: pečena govedina, pečeni krumpira i puding (558 kalorija).
ZAMJENA: pokušajte s goveđim složencem od povrća. Uštedjet ćete kalorije, a bit će jednako zadovoljavajuće (475 kalorija).

22.00: Pripreme za počinak

Uskoro je vrijeme za spavanje, a vi želite nešto za grickanje.
STOP: čokolada (83,8 kalorije).
ZAMJENA: dvije suhe smokve. One su dovoljno slatke da zadovolje vašu žudnju za šećerom bez zasićenih masnoća (57,2 kalorija).

STOP = Ukupno kalorija: 2,360.9
ZAMJENA = Ukupno kalorija: 1,836.3

UKUPNA ušteda kalorija: 524,6

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije