Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Što treba znati o drugom tromjesečju?

Što treba znati o drugom tromjesečju?

Što treba znati o drugom tromjesečju?
  • Objavljeno: Petak, 03.06.2016.
  • Broj pregleda: 2.408
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Doći do drugog tromjesečja nije mala stvar. Konačno se možete pozdraviti s mučninama, manjkom energije i naglim promjenama raspoloženja. Sada se dobrim dijelom osjećate kao i prije trudnoće.

Treće tromjesečje je još uvijek daleko kao i porod. Donosimo vam savjete pomoću kojih će drugo tromjesečje uistinu proći savršeno.

Pijte čaj i unosite magnezij

Već ste počeli uzimati željezo i kalcij. Počnite piti čajeve koji potiču zdravlje urinarnog trakta, kao što je čaj od brusnice ili uvin čaj. Magnezij će vam pomoći održati stabilnu razinu energije, potaknut će kvalitetu sna i ublažiti grčeve u nogama koji su učestali problem trudnica u drugom i trećem tromjesečju. Čajevi će ublažiti mučnine i potaknut će cirkulaciju krvi.

Imate manjak magnezija? Jedite ove namirnice!

Povećajte razinu aktivnosti

Sada svakako trebate iskoristiti normalnu razinu energije i postati više fizički aktivni. Tjelovježba tijekom trudnoće pomaže u prevenciji zatvora i strija. Može ojačati mišiće trupa i na taj način olakšati porod i ubrzati oporavak nakon poroda. Ako niste sigurni koliko često smijete vježbati i kojim intenzitetom, potražite savjet stručnjaka i posavjetujte se s liječnikom. Važno je ostati u kondiciji i jednako tako je važno da se previše ne forsirate.

Ublažite žgaravicu

Veliki broj žena tijekom trudnoće ima problema sa žgaravicom, naročito tijekom drugog i trećeg tromjesečja. Žgaravicu možete spriječiti tako da jedete polako i češće. Izbjegavajte namirnice koje uzrokuju žgaravicu. To može biti bilo što, na vama je da to prepoznate. Također možete uzimati i lijekove za ublažavanje žgaravice uz prethodno savjetovanje s liječnikom.

Saznajte više o žgaravici za vrijeme trudnoće!

Spriječite nastanak strija

Nastanak strija možete spriječiti unosom adekvatne količine vode, održavanjem zdrave tjelesne težine, aktivnošću i unosom namirnica bogatih vitaminima A i E. Ne zaboravite na omega 3 kiseline i antioksidante. Ovi nutritivni spojevi će pomoći vašoj koži da ostane hidratizirana i mekana. Možete koristiti i kokosovo ulje ili shea maslac.

Ublažite naticanje stopala

Većina trudnica ima problema s naticanjem nogu, stopala i gležnjeva. Iako je to potpuno normalno, to također može biti pokazatelj nekog ozbiljnijeg problema. Noge držite u podignutom položaju kada god možete. Smanjite unos soli i povećajte unos tekućine. Nosite udobnu i komotnu odjeću koja vas neće sputavati i pritiskati. Ako natečenost stopala i dalje ne prolazi, svakako se posavjetujte s liječnikom.

Istražite razloge naticanja u trudnoći!

Odmarajte

Primijetit ćete da vam je puno teže dobro se naspavati. U večernjim satima jedite male obroke koji su lagani i sadrže proteine. Oni će zadovoljiti vašu potrebu za hranom i spriječit će jutarnje mučnine. Ako već niste, vrijeme je da počnete spavati na lijevoj strani. Na taj način ćete poboljšati cirkulaciju i povećati dotok krvi na području bubrega i maternice. Između koljena držite jastuk koji će vam osigurati udobniji položaj. Ako i dalje imate poteškoća sa spavanjem, počnite piti čaj od kamilice ili se namačite u toploj vodi. Nanesite losion za tijelo umirujućeg mirisa koji će vas potaknuti na opuštanje.

Komentari