Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Najzdravija ulja svijeta

Najzdravija ulja svijeta

Najzdravija ulja svijeta
  • Objavljeno: Srijeda, 12.06.2013.
  • Broj pregleda: 290
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ulje avokada

Kremastog okusa i bogato nezasićenim masnim kiselinama, ovo ulje je jedno od najzdravijih ulja koje možete koristiti u pripremi jela. Odličan je izvor luteina, moćnog antioksidansa koji štiti zdravlje očiju i smanjuje rizik od nastanka bolesti očiju.

Možete ga koristiti u pripremi hrane na visokim temperaturama. Odlično je za roštilj ili prženje u tavi. Također ga možete koristiti kao preljev za salate, dodatak juhama, kruhu ili čak u voćnim salatama.

Ulje konoplje

Odličan je izvor esencijalnih masnih kiselina i omega 3 masnih kiselina, koje značajno smanjuju rizik od nastanka dijabetesa tipa 2 i srčanih bolesti. Također sadrži omega 6 masne kiseline koje kožu čine sjajnijom i mekšom.

Nije dobro za pripremu jela na visokim temperaturama, stoga ga koristite u izradi preljeva, za salate ili juhe, svugdje gdje biste koristili ekstra djevičanskom maslinovo ulje.

Ulje lješnjaka

Bogato je nezasićenim masnim kiselinama. Jednom kada ga otvorite, spremite ga u hladnjak kako bi zadržalo okus, ali i ljekovita svojstva. Trebate imati na umu da ga morate potrošiti u razdoblju od 3 do 6 mjeseci.

Odlično je za začinjavanje riže, zobenih pahuljice i quinoe. Pomiješajte ga s limunovim sokom i prelijte preko kuhane tjestenine, pečenog ili kuhanog povrća. Također se odlično slaže s desertima, naročito sladoledima.

Ulje grožđa

Laganog je okusa, odličan izvor vitamina E i oleinske kiseline koja smanjuje rizik od nastanka srčanog udara za čak 73%.

Neutralan okus ovog ulja ga čini odličnim u pripremanju povrća, izradi majoneza i kremastih preljeva. Također ga u većini recepata možete koristiti kao zamjenu za u većini recepata.

Bademovo ulje

Blagog je orašastog okusa. Odličan je izvor nezasićenih masnih kiselina i vitamina E, a istraživanja su pokazala da učinkovito regulira razinu kolesterola u krvi. Možete ga koristiti u pripremi jela na laganoj temperaturi.

Dodajte ga u deserte, jutarnje pahuljice ili ga koristite kod pripreme piletine. Odlično se slaže uz tjestenine, juhe i salate.

Ulje crvene palme

Ovo ulje je odličan izvor antioksidanata, uključujući vitamin E i beta karotene. Istraživanja su pokazala da štiti od srčanih bolesti i štiti zdravlje očiju.

Možete ga koristiti u pripremi jela na visokim temperaturama, stoga je odlično kao zamjena za maslac. Kremasti okus ovog ulja se odlično slaže uz curry, rižu, ribu, umake i razno povrće.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari