Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ovo voće mora jesti svaka trudnica!

Ovo voće mora jesti svaka trudnica!

Ovo voće mora jesti svaka trudnica!
  • Objavljeno: Petak, 09.09.2016.
  • Broj pregleda: 4.846
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Tijekom trudnoće je vrlo važno jesti hranu koja je nutritivno vrijedna i ne sadrži prazne kalorije. Izbjegavajte brzu hranu, slatkiše i grickalice. Jedno istraživanje je pokazalo da bebe, majki koje tijekom trudnoće nisu jele zdravo, imaju veći rizik od nastanka pretilosti kasnije u životu.

Voće i povrće su nutritivno vrijedne namirnice koje ne sadrže puno kalorija. Povećanjem unosa voća i povrća ćete zadovoljiti potrebu tijela za vitaminima, mineralima i vlaknima. Voće i povrće će smanjiti rizik od nastanka probavnih smetnji i zatvora koji su vrlo česta pojava kod trudnica.

Naranče

Naranče su odlične za hidrataciju i jako su dobar izvor folne kiseline. Folna kiselina je vrsta B vitamina koji smanjuje rizik od nastanka moždanih oštećenja i oštećenja neuralne cijevi. Naranče su jako dobar izvor vitamina C koji ima odlično antioksidacijsko djelovanje i štiti stanice od oštećenja.

Mango

Mango je također jako dobar izvor vitamina C. Jedna šalica manga će zadovoljiti čak 100% preporučene dnevne potrebe za vitaminom C. Mango je jedan od najboljih izvora vitamina A koji je neophodan za dobar rad imunološkog sustava, prevenciju proljeva i bolesti respiratornog sustava.

Provjerite što svaka trudnica treba jesti!

Avokado

Avokado, u odnosu na druge vrste voća, sadrži najviše folne kiseline i jako je dobar izvor sljedećih spojeva:

  • vitamin C
  • vitamin B
  • vitamin K
  • vlakna
  • kolin
  • magnezij
  • kalij.

Avokado je jako dobar izvor željeza, a zahvaljujući visokom udjelu kalija i mangana može pomoći u ublažavanju mučnina i grčeva u nogama. Kolin je vrlo važna za rast i razvoj bebe. Manjak kolina povećava rizik od nastanka oštećenja neuralne cijevi i poteškoća s pamćenjem.

Limun

Osim što je odličan izvor vitamina C, limun može pomoći u ublažavanju mučnina. Potiče rad probavnog sustava i smanjuje rizik od nastanka zatvora. Limun može oštetiti caklinu pa nakon svake konzumacije isperite usta mlakom vodom.

Banane

Banane su jako dobar izvor kalija. Odličan su izvor vitamina B6, C i vlakana. Oko 50% žena tijekom trudnoće osjeća probleme s radom probavnog sustava i zatvor. Sljedeći faktori mogu uzrokovati zatvor tijekom trudnoće:

  • pritisak maternice na crijeva
  • zabrinutost
  • anksioznost
  • manjak unosa vlakana
  • prekomjeran unos željeza.

Povećanje unosa hrane bogate vlaknima može pomoći spriječiti i ublažiti zatvor, a vitamin B6 će ublažiti jutarnje mučnine.

Provjerite tko mora uzimati više vitamina!

Bobičasto voće

Bobičasto voće je odličan izvor vitamina C, vlakana i folne kiseline. Također sadrže fitonutrijente i antocijanine. Ako bolujete od gestacijskog dijabetesa, svakako se prije početka konzumiranja bobičastog voća posavjetujte s liječnikom jer ono sadrži visok udio ugljikohidrata.

Jabuke

Jabuke su odličan izvor vlakana i jako dobar izvor vitamina A, C i kalija. Jabuke mogu poboljšati vaše zdravlje i zdravlje bebe. Jedno istraživanje je pokazalo da jabuke mogu smanjiti rizik od nastanka astme i alergija kasnije u životu.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari