Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Najbolje vježbe za trudnice

Najbolje vježbe za trudnice

Najbolje vježbe za trudnice
  • Objavljeno: Subota, 02.01.2016.
  • Broj pregleda: 3.192
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vježbanje tijekom trudnoće je važno za održavanje zdravlja trudnice i bebe. Trudnoća vas može iscrpiti, a vježbanje će vam pomoći kod podizanja razine energije. Vježbanje tijekom trudnoće ipak treba biti pomalo drugačije nego inače.

Tjelovježba može učiniti čuda za vaše raspoloženje, spavanje i ublažavanje trudničkih tegoba. Smanjit će rizik od nastanka gestacijskog dijabetesa i preeklampsije. Pripremit će vas za porod na način da će ojačati mišiće zdjelice, povećati izdržljivost i fizičku kondiciju.

Stručnjaci preporučuju svim trudnicama najmanje 30 minuta dnevno fizičke aktivnosti. Idealna vježba će potaknuti rad srca, održati zdravu tjelesnu težinu i smanjiti razinu stresa.

Saznajte sve što trebate znati o vježbanju u trudnoći!

Aerobne vježbe

Šetanje

Ovo je jedna od najboljih vježbi za trudnice. Šetnja će vas održavati vitkima, a pri tome nećete stvarati pritisak na zglobove. Možete šetati bilo kuda, bez posebne opreme, osim kvalitetnih tenisica. Šetati možete tijekom svih 9 mjeseci trudnoće.

Plivanje

Plivanje je naročito dobro za trudnice. Potaknut će rad svih mišića i potaknuti rad pluća i srca. Rastom bebe ćete primijetiti kako vaše kretanje postaje ograničeno. Plivanjem ćete biti u bestežinskom stanju, nećete stvarati nikakav pritisak na zglobove i olakšat ćete gotovo sve trudničke tegobe.

Plesanje

Rad srca možete ubrzati plesanjem na omiljenu glazbu u svojem domu. Pazite da pokreti nisu prezahtjevni kako ne biste povećali rizik od nastanka ozljeda.

Vježbe fleksibilnosti

Joga

Joga će pomoći u oblikovanju mišića i povećanju tjelesne fleksibilnosti. Neće stvarati pritisak na zglobove. Joga dokazano ublažava trudničke tegobe, poboljšava raspoloženje i smanjuje razinu stresa. Kako biste bili sigurni da vježbom nećete narušiti svoje i bebino zdravlje, upišite se na tečaj joge za trudnice.

Isprobajte prenatalnu jogu!

Vježbe snage

Nema razloga da vježbe snage ne izvodite tijekom trudnoće. Pametno bi bilo da smanjite teret i broj ponavljanja u seriji. Vježbe snage će vam također pomoći da se pripremite za porod. Ojačat će mišiće zdjelice i smanjiti intenzitet trudova.

Pilates

Pilates će ojačati mišiće zdjelice, donjeg dijela leđa i trbuha, što će vam značajno olakšati trudnoću i porod. Pilatesom ćete naučiti kontrolirati mišiće zdjelice, svladati pravilno disanje i nećete stvarati pritisak na zglobove. Također bi bilo dobro da se upišete na tečaj pilatesa za trudnice kako biste bili sigurni da ne ugrožavate svoje i bebino zdravlje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari